تله فیلم«حماسه ۲۵۱۹» روی آنتن شبکه دو می‌رود
به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
تله فیلم«حماسه ۲۵۱۹» روی آنتن شبکه دو می‌رود
فیلم سینمایی «حماسه ۲۵۱۹» به کارگردانی کامران ملکی، ۲۹فروردین همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی، ساعت ۲۱روی آنتن شبکه دو می‌رود.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۳
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو، «حماسه ۲۵۱۹» را سال ۷۲در ژانر دفاع مقدس تولید کرده و می‌کوشد گوشه‌ای از اتفاقاتی که رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس متحمل شدند را پیش روی مخاطبان قرار دهد.
احمد دلیریان، غلامرضا خدادادی، اصغر رضوانی، مجید توسلی و احمدقاسم گودرزی در این تله فیلم نقش آفرینی می‌کنند.
در خلاصه فیلم سینمایی «حماسه ۲۵۱۹» آمده: به دنبال یورش نیروهای متجاوز عراقی، ارتفاعات مهم و استراتژیک «حاج عمران» در شمال غرب کشور به اشغال عراق در می‌آید و شهرهای این منطقه از جمله ارومیه دائماً زیر آتش توپخانه دشمن قرار می‌گیرد. ارتش تصمیم می‌گیرد به تنهایی ارتفاعات تصرف شده را آزاد کند.
فرماندهی نیروی زمینی به دلیل پیش بینی خطرات احتمالی با این کار مخالفت می‌کند و اگر ارتش در این عملیات موفق نشود، به حیثیت ارتش لطمه وارد خواهد شد. فرمانده لشکر ۶۴ارومیه اعتقاد دارد که این کار عملی است. پس از مشورت‌های بسیار با فرماندهان، مجوز شروع این عملیات صادر می‌شود و...

...........................................................................................

بزرگداشت حماسه آفرینی نیروهای ارتش در شبکه دو

همزمان با فرارسیدن ۲۹فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران شبکه دو با تدارک ویژه برنامه‌ای رشادت‌های نیروی هوایی و زمینی در جریان هشت سال دفاع مقدس را ارج می‌نهد.

 شبکه دو، برنامه «ویژه مناسبت»فردا از ساعت ۷ تا ۸ به تهیه کنندگی سعید پورفرج و با اجرای سید عبدالرضا رضوی پخش می‌شود.

سعید پورفرج در توضیح این خبر گفت: ویژه برنامه روز ارتش به طور زنده از پایگاه شکاری فرودگاه مهر آباد روی آنتن تلویزیون می‌رود.

وی افزود: دوستان ما در مدت زمانی که در اختیار مان است، برنامه‌های جالبی را برای مخاطبان روی آنتن می‌فرستند که از آن‌ها می‌توان به دعوت از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و بازخوانی خاطرات آن‌ها از روزهای دفاع مقدس اشاره کرد.

این تهیه کننده گفت: در بخش کار‌شناسی این برنامه ترکیبی از حضور آیت الله خاتمی امام جمعه زنجان استفاده خواهیم کرد، در این برنامه همچنین به تشریح و تبیین نقش ارتش در دوران دفاع مقدس و رشادت‌های ارتش، به ویژه نیروی هوایی پرداخته می‌شود.

به گفته پورفرج کارگردانی این برنامه ترکیبی به عباس عطریان سپرده شده و مداحی سید جواد میری نیز از بخش‌های دیگر آن خواهد بود.
کد خبر: 70701
Share/Save/Bookmark