حضور پردیس ارس در سومین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی ایران
حضور پردیس ارس در سومین کنگره بین المللی علوم و صنایع غذایی ایران
همزمان با برپایی سومین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در روز26 شهریورماه غرفه پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۵۴
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، سومین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران از 26 تا 28 شهریورماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود و پردیس بین المللی ارس در این کنگره حضوردارد.

زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشکده مهندسی و فناوری کشاورزی دانشگاه تهران با موضوع صنایع غذایی در این کنگره سخنرانی خواهند داشت.

سخنرانی اساتید از کشورهای لهستان، صربستان، ایران، ترکیه و عراق ، ارائه مقالات توسط اساتید و دانشجویان صنعت غذا، پخش کلیپ و... از برنامه های جنبی این کنگره خواهد بود.

ارائه نتایج کارهای پژوهشی اساتید، دانشجویان، کارشناسان، محققان و واحدهای برتر یا برجسته یا موفق صنعت غذا و درمجموع تقویت جایگاه تولید و عرضه علم در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی مواد غذایی از اهداف این کنگره است.

ایجاد همبستگی میان طیف گسترده زنجیره علم و تولید، گامی فراتر در راستای تولید غذای سالم از دیگر اهداف این کنگره است.

کاهش و بازیافت پسماندها و ضایعات صنعت غذا، روش­های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی، سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی،کاربرد اسانس­ها و عصاره­های طبیعی در صنایع غذایی،راهکارهای کاهش مصرف انرژی در صنایع غذایی و صنایع بسته­بندی مواد غذایی از برخی محورهای این همایش است.

گفتنی است: پردیس بین المللی ارس در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد دررشته صنایع غذایی برای دانشجوی ایرانی و خارجی می پذیرد.

لازم به ذکر است: این کنگره به همت انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با همکاری و حمایت سیویلیکا در دانشگاه تربیت مدرس تهران از تاریخ 26 تا 28 شهریور ماه برگزار می شود.
کد خبر: 97621
Share/Save/Bookmark