غرفه‌های نمایشگاه کتاب پیش از موعد به ناشران تحویل داده می‌شود
با اعلام کمیته اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب؛
غرفه‌های نمایشگاه کتاب پیش از موعد به ناشران تحویل داده می‌شود
کمیته اجرایی بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران درنظر دارد با برنامه‌ریزی‌ منظم و منسجم، زمان حضور ناشران و تحویل غرفه‌ها را در قياس با دوره‌های گذشته تسریع بخشد.
 
تاريخ : شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۲

به گزارش هنرنیوز ب نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته اجرایی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با توجه به اقدامات صورت گرفته تا به امروز از نظر زمانبدی نسبت به دوره‌های قبل ۱۰ روز جلوتر هستند و امید است با ادامه این روند رکورد زمانی جدیدی از نظر زمان تحویل غرفه به ناشران در این دوره رقم بخورد.
بنابر این گزارش، تمامی برنامه‌های اجرايی نمايشگاه براساس تصميمات شورای سياستگذاری شكل می‌گيرد و تا کنون ۹۵ درصد برنامه‌های مرتبط با بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اجرایی شده است.
همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخش‌های گمرک و انبار بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران به منظور تسهيل روند جای‌گيری ناشران در نمايشگاه فعاليت خود را آغاز كرده‌اند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‎‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی» از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
کد خبر: 39661
Share/Save/Bookmark