مرد برگزیده جایزه جلال حالش خوب نیست
مرد برگزیده جایزه جلال حالش خوب نیست
بیمارستان مسیح دانشوری میزبان نویسنده‌ای است که با تمام توانش برای انقلاب ادای دین کرد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸
به گزارش هنرنیوز ، فیروز زنوزی نویسنده بزرگ چند روزی است در بیمارستان مسیح دانشوری تحت درمان است و حال خوبی ندارد. سخت است که همیشه سرحال و با انرژی پشت تلفن صدایش را می شنیدی حالا آرام و بی صدا روی تخت خوابیده باشد و سخت تراز آن نبود فرشته‌اش در کنارش مثل ملاقاتهای قبلی است کسی که زنوزی بالا و پایین زندگی‌اش را با او معنا می‌کرد اغلب او را این گونه خطاب می‌کرد «فرشته».

هربار که پیش از بستری شدنش تماس می گرفتم از غم نبود همسرش میگفت نبود همسرش بیشتر او را ویران کرده بود.حالا او در بخش چهارم بیمارستان مسیح دانشوری اتاق 6 روی تخت 23 خوابیده است و مطمئناً کسی نمی‌داند او کیست و بدون هیچ تفاوتی از دیگران با لباسی آبی خواب بود.

پسرش کنار تخت ایستاده است با او شروع به صحبت کردم از دردها و مسکنهای قوی برای لحظه‌ای تسکین دردهای پدرش می گفت، سرم به دست او بود پسرش می گفت به تجویز پزشک برای مدتی لوله‌ای که از پشت به ریه‌اش متصل شده بود تا آب ریه‌اش تخلیه شود برداشته شده.

مرد برگزیده جایزه جلال حالش خوب نیست خیلی ضعیف و نحیف‌تر از بار قبلی شده بود اینکه به جز دوستانش مسئولین و سایرین چرا به دیدنش نمی ایند جای تعجب دارد.

به گفته باشگاه خبرنگاران جوان ، نویسنده «برج 110» حال خوبی ندارد برایش دعا کنیم
کد خبر: 94291
Share/Save/Bookmark