پوشش گسترده سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در شبکه قرآن و معارف سیما
پوشش گسترده سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در شبکه قرآن و معارف سیما
شبکه قرآن و معارف سیما ، پوشش تصویری سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم را در دستور کار خود قرار داده است .
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود .

بر اساس این گزارش ، افتتاحیه این دوره از مسابقات در روز چهارشنبه 30 فروردین خواهد بود که این مراسم به صورت زنده از ساعت 17 تا 20 پخش خواهد شد.
بخش مقدماتی قرائت بزرگسالان و روشندلان در روزهای پنجشنبه 31 فروردین و جمعه 1 اردیبهشت در ساعتهای 10:30 الی 11:30 و 18:30 الی 19:30 بصورت زنده به روی آنتن این شبکه می رود.

مسابقات حفظ و قرائت دانش آموزی (پسران) از شنبه دوم اردیبهشت تا سه شنبه پنجم اردیبهشت از ساعت 9 تا 12 به صورت زنده تقدیم علاقه مندان خواهد شد.

مرحله نهایی حفظ و قرائت بزرگسالان و روشندلان از شنبه دوم اردیبهشت تا سه شنبه پنجم اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 به صورت زنده پخش می شود.

همچنین مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات در روز چهارشنبه 6 اردیبهشت از ساعت 17 تا 20 به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه رصد شبکه قرآن و معارف سیما نیز به صورت ویژه از محل برگزاری مسابقات همه روزه از ساعت 15 تا 16 به تحلیل این رقابتها خواهد پرداخت.

همچنین قرار است دیدار مسئولین برگزاری و متسابقین سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با رهبر معظم انقلاب در روز پنجشنبه 7 اردیبهشت ماه به صورت زنده پخش شود.

لازم به ذکر است ، سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از 30 فرودین ماه 1396 با حضور 276 برگزیده قرآنی از 83کشور اسلامی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار و تا 6 اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
کد خبر: 94292
Share/Save/Bookmark