تنوع خوب اکران فروردین باعث شد برای اولین بار ائمه‌جماعت از سینما صحبت کنند
محسن علی‌اکبری:
تنوع خوب اکران فروردین باعث شد برای اولین بار ائمه‌جماعت از سینما صحبت کنند
امسال برای اولین بار به دلیل تنوع ژانری و وجود فیلم‌هایی برای همه سلیقه‌ها ازجمله «به وقت شام» شاهد بودیم که ائمه جماعت در خطبه‌هایشان از سینما صحبت کردند.
 
تاريخ : پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸
به گزارش هنرنیوز ، محسن علی‌اکبری (تهیه‌کننده سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره دلایل استقبال مخاطبان از اکران نوروز و فروردین ۹۷ که باعث شد رکورد فروش و مخاطب در فروردین جابجا شود، گفت: شاید بهترین گزینه درباره دلیل فروش فروردین ۹۷، تعدد ژانری فیلم‌های اکران شده، بود که باعث شد تا مخاطب بیشتری جذب سینما‌ها شوند.

وی افزود: مدت‌ها سبد اکران نوروزی به فیلم‌های طنز و کمدی اختصاص داشت اما امسال برای اولین بار فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف روانه پرده سنیما‌ها شد و باعث مردم حتی از فیلمی استرانژیک مانند «به وقت شام» نیز استقبال کنند.

تهیه‌کننده فیلم «کتاب قانون» ادامه داد: من شخصا پیش از این در زمان اکران فیلم سینمایی «حضرت مریم (س)» این تجربه را داشتم که وقتی فیلمی متفاوت و برای همه سلایق اکران شوند مردم به تماشای آن می‌نشینند و در زمان اکران این فیلم با بلیت ۵۰۰ تومانی حدود ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشت که یکی از فیلم‌های پرفروش سال بود. بنابراین اگر در اکران همه سلایق و قشر‌ها مورد توجه قرار گیرند قطعا مردم از سینما استقبال می‌کنند.

علی اکبری افزود: امسال شاهد بودیم که با تدبیر مدیریت سینما و یک چینش متفاوت اتفاق خوبی برای سینمای ایران رخ داد و امیدوارم این تنوع اکران همچنان در فصول مختلف سال تداوم یابد.
کد خبر: 96272
Share/Save/Bookmark