سفیر صلح المپیک در «زنده باد زندگی»
از شبکه دو ببینید
سفیر صلح المپیک در «زنده باد زندگی»
مجید چرخشت، سفیر صلح المپیک امشب، 30 دی همراه با خانواده خود میهمان برنامه «زنده باد زندگی» می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۶
به گزارش هنر نیو ز ، مجید چرخشت سال ۵۱ در تهران متولد شد و از نوجوانی به دلیل علاقه زیاد به هنرهای رزمی در رشته کانگ فو زیر نظر مربیان با تجربه ای چون سیدمیر محمدی و مرادی تعلیم دیده و در شرایط آمادگی بالا در این رشته ورزشی قرار گرفت .

او سال ۱۳۷۱ به دعوت فدراسیون تکواندو در باشگاه صحرا شروع به فعالیت کرده و ۹ ماه بعد به باشگاه فتح سپاه معرفی شد .

این ورزشکار در سال ۷۵ به درخواست فدراسیون رزمی سانشو و استادان قدیم خود به مسابقات غرب آسیا در تهران دعوت شده و پس از کسب موفقیت در مسابقات ، به فینال راه یافت.

چرخشت در جریان مسابقات نهایی متوجه آسیب دیدگی رقیبش می شود و از زدن ضربه نهایی که باعث حضورش در المپیک می شد سر باز می زند، این رفتار انسان دوستانه سبب شد که عنوان سفیر صلح المپیک ایران به مجید چرخشت اعطا و در نهایت به نمایندگی ایران به المپیک ۲۰۰۴ آتن دعوت شود.

مجید چرخشت امشب، ۳۰ دی همراه با علی چرخشت (پدر)، طاهره فیض آبادی (مادر) و مریم چرخشت وسید سالار سید جعفری از دیگر اعضای خانواده اش به استودیو «زنده باد زندگی» می آید.

محمد جعفر خسروی در بخش کارشناسی برنامه امشب با دکتر محسن فاطمی روان‌شناس ایرانی درباره «وظیفه والدین نسبت به فرزندان» گفتگو می کند.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو است که از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته با اجرای محمدجعفر خسروی پس از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن می رود.
کد خبر: 78542
Share/Save/Bookmark