افتتاح مدرسه حسین سالار روی آنتن شبکه دو
افتتاح مدرسه حسین سالار روی آنتن شبکه دو
قسمت سوم «سالهای ابری» که امشب، 15 دی از شبکه دو پخش می شود، مدرسه ای که به همت موسسه خیریه حسین سالار ساخته شده، افتتاح می شود.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۸
به گزارش هنرنیوز ،در خلاصه قسمت سوم سریال «سالهای ابری» آمده: سعید پشت میکروفن ایستاده و عده ای روی صندلی نشسته اند، گروهی هم سرپا هستند، کمی دورتر مهران وارد حیاط مدرسه می شود.

سعید از کسانی که در مراسم سالگرد افتتاح مدرسه حضور دارند، تشکر می کند، مدرسه ای که به همت حسین سالار ساخته شده و به دلیل مدیریت توانمند دختر سالار یکی از مراکز تحصیلی برای بچه های ناشنواست.

در قسمت اول سالهای ابری نیز مشاهده کردیم که حسین سالار که پنجاه سال را پشت سر گذاشته پشت میز مدیر عاملی بانک نشسته و هنگام مرور اوراق نگاهی هم به مردی می اندازد و اعلام می کند که با وام درخواستی او موافقت نخواهد کرد.

از سوی دیگر در قسمت دوم این سریال نیز مهران که در اتومبیل خود منتظر کسی نشسته، با سارقی که قصد ربودن کیف دستی لیلا را دارد، درگیر شد.

«سال‌های ابری» به تهیه کنندگی محمد علی اسلامی و کارگردانی مهدی کرم پور کاری از گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه دو سیماست.

این سریال در ۲۱ قسمت ۴۵دقیقه ای، در قصه ای، پرداختن به موضوعات مختلفی از قبیل سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب روزی حلال، مردمداری، مبارزه با فساد اقتصادی را دنبال می کند.

بازیگران بسیاری چون علی عمرانی( نقش سالار)، حمید ابراهیمی، لیندا کیانی( نقش لیلا)، لیلا برخورداری (نقش نازنین)، علی صالحی، علی اوجی، سعید آرمند، سپیده علایی، مصطفی پروین، صامد رمضانی، ارسلان قاسمی، پژمان جمشیدی، علی اوسیوند(نقش جاسم)، اسماعیل شنگله و امید روحانی ایفای نقش کردند.

از دیگر عوامل «سال‌های ابری» می‌توان به خسرو نقیبی، آرش خوش‌خو نویسندگان فیلمنامه، فرزین خسرو شاهی مدیر تصویر‌برداری، بابک اخوان صدابردار، حسین مجد طراح صحنه، فریبا ساسانی مجری طرح، مهنوش عباسی طراح لباس، کیان اولاد وطن طراح گریم، میثم مولایی تدوین، مسعود عسگری مدیر تولید، مجتبی وحیدی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، شکوفا کریمی انتخاب بازیگران، دنیا راد منشی صحنه و صبا قاسمی عکاس اشاره کرد.

"سالهای ابری " از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش می شود وبازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعات ۲ بامداد، ۱۰:۳۰ و ۱۳:۳۰ دقیقه روز بعد خواهد بود
کد خبر: 78092
Share/Save/Bookmark