پخش زنده همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه «شما»
پخش زنده همایش شیرخوارگان حسینی از شبکه «شما»
شبکه تلویزیونی «شما» همایش شیرخوارگان حسینی را به صورت زنده به روی آنتن می‌برد.
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

به گزارش هنرنیوز، به منظور گرامیداشت شخصیت حضرت علی اصغر (ع) کوچک‌ترین شهید دشت کربلا، همایش شیرخوارگان حسینی بصورت زنده روی آنتن شبکه «شما» می‌رود. این مراسم صبح روز جمعه ۹ آبان مصادف با ۶ ماه محرم ساعت ۹ صبح در سراسر ایران برگزار می‌شود.
این مراسم با هدف تبیین ابعاد شخصیت حضرت علی اصغر (ع) و بیان قیام امام حسین (ع) به رسم هر سال برگزار میشود.
بچه‌های کوچک، با دست‌ها و قلب‌های کوچک همه آمده‌اند تا مادر علی اصغر علیه السلام را دلداری دهند که اگر علی اصغر(ع) تشنه شهید شد، ما شیرخوارگان حسینی فدایی شما هستیم.
مستند جنگل ابر را از شبکه «شما» تماشا کنید
مستند جنگل ابر، تولید صدا و سیمای مرکز سمنان که توانسته بعنوان بهترین فیلم در حوزه گردشگری، جایزه طلایی فیلم‌های زیست محیطی چهارمین جشنواره بین‌المللی توریستی و محیط زیستی را به خود اختصاص دهد، آماده پخش از شبکه «شما» شد.
در این مستند، احمد نیک‌کار به شگفتی‌ها، زیبایی ها و جاذبه‌های گردشگری جنگل ابر واقع در شهرستان شاهرود پرداخته است، این جنگل مربوط به دوره هیرکانی است. این مستند جاذبه‌های گردشگری این منطقه را که محل حضور ابرهاست به تصویر می‌کشد.
این مستند تماشایی جمعه ۹ آبان ساعت ۲۱ از شبکه «شما»‌ پخش می‌شود.
مستند وارستگان در قاب شبکه «شما»
مستند وارستگان که به زندگی بزرگواران استان آذربایجان شرقی می پردازد، به تهیه‌کنندگی جمال پورفرج و نویسندگی و کارگردانی یونس مقدم تهیه شده است.
مستند وارستگان برهه های مختلف زندگانی و اندیشه ها ودیدگاه های شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
این مستند ویژه سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی جمعه ۹ آبان ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه «شما» پخش می‌شود.

کد خبر: 75969
Share/Save/Bookmark