افشای دست های پشت پرده در فتنه 88
در مستند «رمز عملیات» مطرح می شود
افشای دست های پشت پرده در فتنه 88
مستند تلویزیونی «رمز عملیات» به نویسندگی و کارگردانی سعید مستغاثی با استفاده از اسناد معتبر به افشای دست های پشت پرده ماجرای فتنه 88 می پردازد.
 
تاريخ : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۳
مستغاثی گفت: مستند «رمز عملیات» به مناسبت وقایع انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط رضا جعفریان برای گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه دو تهیه شده است.

وی افزود: این مستند در ۲ قسمت ۳۵ دقیقه ای به ارائه اسناد صریح و تکان دهنده‌ای درباره زمینه چینی فتنه پس از انتخابات خرداد ۸۸ توسط کانون های صهیونی و ارتباط آن با محافل سیاسی امنیتی غرب می پردازد.

به گفته این کارگردان «رمز عملیات» با استفاده از اسناد معتبر دست های پشت پرده ماجرای فتنه سال ۸۸ را افشا خواهد کرد.

وی افزود: برنامه ریزی دشمنان انقلاب برای فتنه یک حقیقت محض بود که به قول یکی از مهمترین عناصر آن یعنی عبدالکریم سروش از ۲۰ سال قبل خورده بود تا همزمان با سال ۸۸، دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ثمر بنشیند.

این کارگردان ادامه داد: این مستند نشان می دهد که چگونه دشمنان ایران و اسلام پس از ۱۰ سال نبرد سخت در جبهه های مختلف ترور و کودتا و نبرد مسلحانه و جنگ تحمیلی به این نتیجه رسیدند که از رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی طرفی نخواهند بست و از همان زمان پروژه براندازی نرم و کودتای مخملی در دستور کار کانون های پنهان صهیونی قرار گرفت.

وی گفت: متاسفانه علیرغم تذکرات و توصیه های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان که آرام آرام به شبیخون و سپس ناتوی فرهنگی بدل گردید ، در طول دوران مختلف، عوامل فتنه به فرهنگ نفوذ کرده و فتنه ۸۸ را کلید زدند، کودتایی که آتش آن با درایت مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه مردم خاموش شد.

استغاثی گفت: این مستند که مراحل پایانی تولید را سپری می کند، ۸ و ۹ دی ماه در کنداکتور پخش شبکه دو قرار می گیرد.

وی افزود: کار گرافیکی «رمز عملیات» نیز توسط ایمان زربخش و مجید زرگر انجام شده است.


کد خبر: 77859
Share/Save/Bookmark