خودم را از مزخرفات مردم دور نگه می‌دارم!
واکنش جیسون موموآ به نقدهای منفی فیلم سینمایی «لیگ عدالت»
خودم را از مزخرفات مردم دور نگه می‌دارم!
 
تاريخ : چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
جیسون موموآ بازیگر نقش «کال دروگو» و شخصیت «آکوامن» درخصوص نقدهای منفی که علیه فیلم سینمایی«لیگ عدالت» نوشته می‌شود، گفت: «سعی می‌کنم خودم را از مزخرفاتی که مردم می‌گویند دور نگه دارم. »

به گزارش هنرنیوز، جدیدترین فیلم زک اسنایدر از جمعه گذشته در سینماهای دنیا به روی پرده رفت و به یکی از فیلم‌های تفرقه‌افکن سال تبدیل شد.

منتقدان حسابی به فیلم حمله کرده‌اند و این در حالی است که تعداد مشخصی از هواداران با دفاع جانانه از محصول نهایی استودیو دی سی و برادران وارنر، سنگ گروه سازنده این فیلم ۳۰۰ میلیون دلاری را به سینه می زنند.

وقتی همین مشکل برای «بتمن علیه سوپرمن» پیش آمد، بازیگران فیلم از جمله بن افلک و هنری کویل هنگام اظهارنظر درباره نقدهای منفی واکنش‌های متفاوتی نشان دادند. اما ظاهرا جیسون موموآ بازیگر «آکوامن» قصد ندارد هیچ واکنشی به انتقادهای تند و تیز علیه فیلم جدیدش نشان بدهد.

بازیگر ۳۸ ساله سریال معروف «بازی تاج و تخت» در مصاحبه اخیرش با انترتینمنت ویکلی گفته است: «سعی می‌کنم خودم را از مزخرفاتی که مردم می‌گویند دور نگه دارم. » موموآ در ادامه اضافه کرده بعضی از دوستانش به او گفته‌اند «لیگ عدالت» فیلم خوبی از آب در نیامده و روبرو شدن با چنین بازخوردی باعث رنجش و آزارش شده است.

موموآ تاکید کرده: «اما قصد ندارم پی‌اش را بگیرم. دلم نمی‌خواهد به بدگویی‌ها و منفی‌بافی‌ها بها بدهم. فکر نمی‌کنم فایده‌ای داشته باشد؛ کمکی نمی‌کند. » بازیگر آکوامن همچنین گفته او تا امروز دو بار به تماشای «لیگ عدالت» نشسته و بعد از بار دوم حتی بیش‌تر از فیلم خوشش آمده است: «راستش قصد دارم باز هم به تماشای فیلم بروم. این بار به همراه فرزندانم و فرزندخوانده‌هایم. می‌خواهم به همراه جمعیت و مردم به تماشای فیلم بنشینم. منظورم مردم عادی است نه کسانی که در افتتاحیه حاضر می‌شوند. از این بابت، حسابی هیجان‌زده‌ام. »

به‌رغم امیدواری کارشناسان و سازندگانش، فیلم جدید بتمن و سوپرمن در سه روز نخست اکرانش در گیشه امریکا فقط ۹۶ میلیون دلار فروش داشت.
کد خبر: 95679
Share/Save/Bookmark