دورخیز کلینت ایستوود برای فتح گیشه با «قاچاقچی»
دورخیز کلینت ایستوود برای فتح گیشه با «قاچاقچی»
تریلر «قاچاقچی» جدیدترین ساخته کلینت ایستوود و محصول کمپانی برادران وارنر از ۱۴ دسامبر پخش سراسری می‌شود.
 
تاريخ : شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از ورایتی، کلینت ایستوود در کنار کارگردانی فیلم «قاچاقچی» در آن به ایفای نقش نیز می‌پردازد فیلم با وجود اکران در فصل جوایز به نظر می‌رسد بیش‌تر به دنبال موفقیت در گیشه است و انتظار نمی‌رود که رقیب جدی برای سایر فیلم‌ها در اسکار باشد.

فیلم‌های «موتورهای مرگبار» که یک فانتزی علمی تخیلی از کمپانی یونیورسال است و «پرده دوم» با بازی جنیفر لوپز و فیلم «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» محصول کمپانی سونی رقبای جدی فیلم «قاچاقچی» در زمان اکران هستند.

داستان فیلم «قاچاقچی» درباره ارل استون پیرمردی شکست خورده و تنهاست که به‌عنوان پیرترین توزیع‌کننده مواد مخدر شناخته می‌شود. از دیگر بازیگران فیلم می‌توان به بردلی کوپر، دایان ویست و مایکل پنا اشاره کرد. این فیلم نخستین نقش آفرینی کلینت ایستوود پس از فیلم «مشکلی با منحنی» در سال ۲۰۱۲ است.

توبی امریخ رییس کمپانی وارنر ماه گذشته درباره زمان اکران فیلم جدید ایستوود به ورایتی چنین گفته بود: ما منتظریم کلینت فیلم را به ما نشان بدهد. شیوه‌ای که او در این ۲۵ سال کار کرده همین است؛ هر زمان و هر کجا که کلینت (ایستوود) بگوید فیلم اکران می‌شود.
کد خبر: 97109
Share/Save/Bookmark