پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت قسمت‌های جدید «ملک سلیمان»
پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت قسمت‌های جدید «ملک سلیمان»
طراح صحنه فیلم سینمایی «ملک سلیمان» از پیگیری‌های رهبر انقلاب برای ساخت قسمت‌های جدید این فیلم خبر داد.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۳۸
به گزارش هنرنیوز ، عبدالحمید قدیریان نقاش، طراح گریم و طراح صحنه و لباس صبح امروز مهمان یک برنامه تلویزیونی بود. او گفت: من تابلویی کشیدم که در فضای جنگ‌های 33روزه بود و بچه‌های لبنان به من گفتند "ما تنهاییم و تابلویی از عاشورا بکش که این حس ما را منتقل کند تا در آن ببینیم وقتی امام حسین(ع) تنها بود چه می‌کرد".

طراح صحنه سیمرغ‌گرفته «ملک سلیمان» در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: آرزو می‌کنم سری دوم این فیلم زودتر ساخته شود. این فیلم خیلی مناسب این روزگار و هزینه ساخت آن هم خیلی بالا است.

وی یادآور شد: ما برای فیلم «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» که خدمت حضرت‌آقا رسیدیم، ایشان از خیلی از عناصر فیلم از جمله طراحی صحنه آن تعریف کردند و همچنین به معارف خاص این فیلم اشاره کردند. آقا اصرار داشتند سری دوم و سوم این فیلم حتماً ساخته شود.

قدیریان تأکید کرد: ما چند بار بعد از آن خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان هر بار پیگیر ساخت قسمت‌های بعدی بودند. بار آخر به ایشان گفتیم "بالاخره باید از ما بخواهند که بتوانیم این فیلم را بسازیم".

این هنرمند در پایان از ساخت اولین فیلم خود خبر داد و اعلام کرد: دارم سناریویی می‌نویسم و می‌خواهم خودم آن را بسازم. من مشکل بیماری در خانواده‌ام است که یکی از راه‌های آن این است که پیش پزشک برویم و... اما اگر بخواهیم پیش طبیب اصلی برویم چه؟ من که دل پاکی ندارم اما اگر شما و مخاطبان این فیلم را ببینید و دلتان بشکند یعنی ما موفق بوده‌ایم.
کد خبر: 97488
Share/Save/Bookmark