تبیان با تازه ترین دست آوردهای قرآنی در نمایشگاه بیست وپنجم
تبیان با تازه ترین دست آوردهای قرآنی در نمایشگاه بیست وپنجم
مدیر روابط عمومی موسسه تبیان، در تشریح فعالیت های موسسه تبیان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، خبر از رونمایی جدیدترن نرم افزارهای قرآنی و رمضانی این موسسه داد.
 
تاريخ : شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۶
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی تبیان، محمدرضا سلطانی شیرازی در تشریح این خبر گفت: موسسه تبیان که سابقه درخشانی در فعالیت های فرهنگی و مذهبی در فضای مجازی دارد، در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، حضور فعال و پررنگی خواهد داشت و خدمات متنوعی را به اقشار مختلف بازدیدکنندگان ارائه خواهد کرد.

وی افزود: همچون سالیان گذشته وب سایت تبیان به عنوان یکی از جامع ترین پرتال های فضای مجازی، به ارائه محتواهای مرتبط با ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت و شبکه اجتماعی تبیان نیز علاوه بر عضو گیری، به ارائه آخرین مسابقات و طرح های ویژه کاربری خود در این ماه مبارک خواهد پرداخت.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان گفت: ارائه محتوای غنی در شبکه تخصصی قرآن و سامانه "ذکر" به آدرس Zekr.tebyan.net به مخاطبین، از دیگر برنامه های موسسه تبیان در نمایشگاه قرآن امسال خواهد بود.

وی عنوان داشت: طرح هنر و خلاقیت تبیان نیز میزبان خردسالان و کودکان بازدیدکننده از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم می باشد تا از استعدادها و خلاقیت های آنان در جهت خلق آثار قرآنی و مذهبی استفاده کند.

محمدرضا سلطانی شیرازی با اشاره به اینکه تولید نرم افزارهای قرآنی و دینی، یکی از باسابقه ترین فعالیت های موسسه تبیان می باشد، گفت: در نمایشگاه قرآن نیز جدیدترین دستاوردهای این موسسه را به مخاطبین عرضه خواهیم کرد که از مهم ترین آن ها می توان به نرم افزار «رمضان» و نرم افزار «متون» اشاره کرد که این نرم افزارها، در فضای نمایشگاه بصورت رایگان به تمامی مخاطبین عرضه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی موسسه تبیان گفت: موسسه تبیان با جذب مشارکت کاربران و پیش بینی برنامه هایی همچون دیوار نگاری پیام های قرآنی در محل غرفه و برگزاری مسابقات پیامکی با موضوع مفاهیم قرآنی، در مسیر تحقق شعار بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با عنوان «قرآن، اخلاق، زندگی» گام برخواهد داشت.

گفتنی است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تاریخ 8 الی 26 خرداد امسال، از ساعت 17 الی 24 در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، برگزار خواهد شد و غرفه موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز در بخش موسسات قرآنی این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.
کد خبر: 94508
Share/Save/Bookmark