اعلام تعداد آثار رسیده به جشنواره فیلم «سلامت»
اعلام تعداد آثار رسیده به جشنواره فیلم «سلامت»
 
تاريخ : سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
تعداد آثار رسیده به سومین جشنواره فیلم «سلامت» اعلام شد. این جشنواره از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار می شود.

به گزارش هنرنیوز، تعداد آثار رسیده به جشنواره فیلم «سلامت» مجموعا ۸۰۹ اثر است که به تفکیک ۳۴ اثر سینمایی، ۲۹۳ اثر کوتاه، ۲۰۹ اثر مستند، ۹۸ اثر تلویزیونی و ۱۷۵ اثر دانشجویی را در بر می گیرد.

سومین جشنواره فیلم «سلامت» اهدافی همچون آشنایی مخاطبان و آحاد جامعه با اهمیت سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، تشویق هنرمندان و سینماگران به تولید آثار متناسب و مطلوب در عرصه سلامت، قدردانی از فعالان و سازندگان آثار تصویری اثر بخش در حوزه سلامت و ترغیب سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی و دولتی به استفاده از توان سینما برای فرهنگسازی عمومی و تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و ارتقای سلامت جامعه را دنبال می کند.

سومین جشنواره ملی فیلم «سلامت»، توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد.
کد خبر: 96678
Share/Save/Bookmark