کارکنان رسانه ملی توانمند می‌شوند
معاون سرمایه انسانی صداوسیما:
کارکنان رسانه ملی توانمند می‌شوند
جوان‌گرایی، چابک سازی، ساختارمندی و توانمندسازی کارکنان و مدیران صدا و سیما از اولویت‌های معاونت جدید سرمایه انسانی رسانه ملی خواهد بود.
 
تاريخ : يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۱
به گزارش هنرنیوز ، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیما كه به نمایندگی از رییس سازمان در مراسم معارفه معاون سرمایه انسانی رسانه ملی شركت كرده بود، با اشاره به نقش رسانه ملی در توسعه كشور، سرمایه انسانی را ركن ارزشمند و مهم صدا و سیما بیان كرد و انتصاب علی اصغر جعفری را به سمت معاون سرمایه انسانی رسانه ملی نوید بخش آینده ای درخشان برای سازمان دانست.

حجت الاسلام موسوی مقدم ضعف تشكیلات، بی برنامگی و ضعف نیروی انسانی را از مهم‌ترین مولفه‌های عقب‌ماندگی برشمرد و تصریح كرد: رسانه ملی با برخورداری از نیروی انسانی كارآمد، متعهد، و تلاشگر، هر ناممكنی را ممكن خواهد كرد.

در ادامه این مراسم جعفری معاون جدید سرمایه انسانی صدا وسیما هم نیروی انسانی را مزیت و سرمایه ای مهم در عصر رقابت‌های رسانه‌ای برشمرد و با توجه به سرفصل‌های تعریف شده درحكم انتصاب خود بر ضرورت جوان‌گرایی، چابك سازی، ساختارمندی و توانمندسازی كاركنان و مدیران تاكید كرد.

وی بازتعریف مشاغل، تلاش برای سازماندهی جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بازنگری در نظام ارزیابی، توجه به رضایت شغلی و ارتقای فرهنگ سازمانی را از مهم‌ترین اولویت‌های خود بیان كرد و افزود: ایجاد بانك‌های اطلاعاتی هوشمند برای مدیریت سرمایه انسانی و شناسایی و پرورش استعدادها و جانشین پروری، در دستور كار معاونت سرمایه انسانی قرار دارد.

در این مراسم علی اصغر غلامرضایی، رییس دانشگاه سازمان صدا و سیما هم با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آموزش نیروی انسانی گفت: علی رغم مشكلات مالی، تلاش كردیم با آموزش ۲۱ هزارنفر از همكاران، گام‌های موثری در ارتقای سطح علمی و آموزشی سازمان برداشته شود.

در پایان این مراسم، از تلاش‌های غلامرضایی در مدت تصدی امور آموزش سازمان قدردانی، و جعفری به عنوان معاون سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما معرفی شد.

براساس ساختار جدید سازمان صدا وسیما، مركز آموزش، از معاونت آموزش و پژوهش سازمان منفك، و به معاونت جدید سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما الحاق شده است.
کد خبر: 78038
Share/Save/Bookmark