«لبخند رخساره» با کامبیز دیرباز و ستاره اسکندری کلید خورد
«لبخند رخساره» با کامبیز دیرباز و ستاره اسکندری کلید خورد
 
تاريخ : يکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۴
نویسنده سریال «لبخند رخساره» گفت: بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری و مجید مظفری به سریال «لبخند رخساره» پیوستند و این سریال در شهریور ماه کلید می‌خورد.

سعید نعمت اله نویسنده سریال «لبخند رخساره» درباره نگارش این سریال به کارگردانی بهرنگ توفیقی گفت: تاکنون ۱۳ قسمت از این سریال را نوشتم و ۱۵ قسمت تا رسیدن به فینال اثر باقی مانده است.


وی ادامه داد: کامبیز دیرباز، ستاره اسکندری، مجید مظفری، علیرضا آرا به تازگی به این سریال پیوستند و تا روزهای آینده اغلب بازیگران نیز انتخاب خواهند شد.

نویسنده سریال «پشت بام تهران» با اشاره به زمان کلید خوردن «لبخند رخساره» افزود: به احتمال فراوان اوایل شهریور ماه این سریال را کلید می‌زنیم.

این نویسنده با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز بیان داشت: این سریال علاوه بر تهران در شهرهایی چون مشهد (قدم‌گاه) و بندرعباس مقابل دوربین خواهد رفت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که: خلیل پدری است که فرزندش را چون جان خود دوست دارد، اما همیشه ترس از دروغی دارد که به او گفته است و حالا می‌خواهد با شهامت این دروغ را جبران کند. «لبخند رخساره» در مذمت دروغ است و لذت بخشش و ایثار برای یک خانواده.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به دستیار کارگردان: امیر کهکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر تدارکات: فرشید رئوفی،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد کل سفیدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: محمد صادقی، تدوین: امیر شیبان خاقانی، صداگذار: کهرداد جلوخانی، برنامه ریز: محمد حمزه‌ای و ... اشاره کرد.

سریال «لبخند رخساره» به نویسندگی سعید نعمت اله، کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته می‌شود.
کد خبر: 92168
Share/Save/Bookmark