فیلم «دایان» رونمایی شد
با حضور جمعی از مدیران سینمایی و هنرمندان در حوزه هنری
فیلم «دایان» رونمایی شد
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۸

جدیدترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، روز گذشته طی مراسمی با تجلیل و تقدیر از کارگردان و عوامل اثر، رونمایی و اکران شد.

به گزارش هنرنیوز، در مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «دایان» علاوه بر حضور کارگردان و عوامل این اثر، علی قربانی معاون سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمدرضا شفاه مدیرباشگاه فیلم سوره، قطب‌الدین صادقی، جعفر عبدالملکی قائم مقام شبکه سه سیما، پناه برخدا رضایی، خلیل حیدری و جمعی از مدیران و اهالی سینما و مستندسازان کشور... در تالار سوره حوزه هنری رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم محمدرضا شفاه مدیرعامل باشگاه فیلم سوره بیان کرد: فیلم «دایان» گامی جدید در کارنامه فیلمسازی بهروز نورانی پور است زیرا تمام ساخته‌های وی تا به حال در ژانر مستند بوده‌اند. همچنین این فیلم را باید یکی از سخت‌ترین پروژه های سینمایی ایران دانست.

سپس نورانی پور ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: «دایان» با تمام سختی‌هایش به پایان رسید و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید از کسانی که من را در این پروژه همراهی کردند، تشکر کنم.

وی ضمن تعریف خاطره‌ای از زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: زمان فیلمبرداری در دمای منفی ۲۰ درجه کار می‌کردیم و یکی از بازیگران بیهوش شد ولی باز هم گلایه‌ای نکرد. در طول عمرم هرگز تا این حد استرس نداشتم و در این شرایط، بازیگران کار در همه حال کنار من بودند.

در ادامه این مراسم از عوامل فیلم «دایان» قدردانی شد.

همچنین قطب الدین صادقی نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به ویژگی های بهروز نورانی پور گفت: بهروز بسیار سخت کوش و در کارش جدی است. وی پیش از این توانایی خود را در مستندسازی ثابت کرده است. از جمله ویژگی های مثبتی که او در فیلمسازی دارد، شخصیت پردازی و فضاسازی درست است و من برای او آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه آخرین ساخته نورانی پور برای مخاطبان هفته هنر انقلاب نمایش داده شد.

چهارمین هفته هنر انقلاب حوزه هنری در بخش سینمایی میزبان ۵ اثر است. رونمایی از فیلم سینمایی «دایان» تازه‌ترین محصول سینمایی حوزه هنری اولین نمایش فیلم این هفته بود.

چهارمین هفته هنر انقلاب تا ۲۶ فروردین در حوزه هنری ادامه دارد.

در پایان این مراسم از بهروز نورانی پور و عوامل فیلم دایان تقدیر و تجلیل به عمل آمد و این اثر سینمایی برای نخستین بار در هفته هنر انقلاب اسلامی برای حضار نمایش داده شد.
کد خبر: 96227
Share/Save/Bookmark