نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم در شبکه بازار
نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم در شبکه بازار
شبکه تلویزیونی بازار نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو را روز شنبه 8 آذر بصورت زنده از محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران ،پوشش تصویری می دهد.
 
تاريخ : جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
به گزارش هنرنیوز ، نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو خاورمیانه محسوب می شود از ۷ تا ۱۰ آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

بنا براین گزارش در این نمایشگاه ۴۴۰ شرکت خارجی از ۲۰ کشور حضور و مشارکت دارند و جدید ترین تجهیزات ، صنایع و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را به نمایش می گذارند.

علاوه بر شرکت های خارجی، ۳۴۵ شرکت داخلی هم در نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور خواهند داشت و تجهیزات ، تولیدات ، قطعات و خدمات مختلف خود را ارائه خواهند داد.

در نهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران؛ انواع قطعات و مجموعه های خودرو ، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو ، بازرگانی و خدمات پس از فروش ، نشریات تخصی صنعت خودرو ، لوازم تزئیناتی خودرو ، تعمیر و نگهداری خودرو ، محصولات پاک کننده خودور و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت .

برنامه نمای بازار روز شنبه ۸ آذر در دو نوبت ،یکبارصبح از ساعت ۱۰:۴۵تا ۱۱و بار دیگر عصر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۴۰ این نمایشگاه را زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.

کد خبر: 76887
Share/Save/Bookmark