«مغز تو معرکه است» به بازارکتاب آمد
«مغز تو معرکه است» به بازارکتاب آمد
«مغز تو معرکه است» به کودکان و بزرگسالان کمک می کند تا با شیوه های عملکرد مغز کودک و بهبود آن آشنا شوند و به بازی های فردی و جمعی از منظر دیگری نگاه کنند.
 
تاريخ : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۵۷
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی انتشارات فنی ایران( کتاب های نردبان)،جوآن دیک نویسنده ی این اثر در کتاب خود به سوال های مهمی پاسخ می دهد. او پس از ذکر کاربردهای اولیه ی مغز یعنی فکر کردن، یادگیری و درک و بیان ساختاز فیزیکی آن شیوه های رشد و تقویت عملکرد مغز را نام می برد. «مغز تو معرکه است» به کودکان می آموزد منشا احساسات و حس های آنها کجاست و شیوه ی مدیریت آن چگونه است. همچنین درباره ی تاثیرات انام اشتباهات بر تقویت یادگیری سخن می گوید.

در بخشی از این اثر می خوانیم:« یادگرفتن کارهای جدید باعث میشود ارتباطهای بیشتری بین عصب ها ایجاد شود. این ارتباط های بیشتر باعث می شوند عصب ها پیام های بیشتری ارسال و دریافت کنند. این ارتباط ها موجب می شود بخشی از مغزت کش بیاید و انعطاف پذیری بیشتری پیدا کند و بنابر این اطلاعات و ایده های بیشتری را در خود نگه دارد.»

تصویرگر این اثر سارا آکرلی است. او به عنوان مولف دیگر این اثر به ترسیم موقعیت هایی که کودک باید در آنها قرار بگیرد اشاره کرده است.در این تصاویر با بازی های جمعی در دل طبیعت و با دوستان روبرو می شویم. کتابخوانی، ورزش و آموختن مهارت های خلاقانه دیگر نکاتی است که در این تصاویر دیده می شود. در هیچ کدام از این صفحات با تصویر تکنولوژی و ضرورت وجود آن در زندگی کودک روبرو نمی شویم.

این کتاب با خریداری حق انتشار در ایران و به ترجمه ی مریم رضا زاده با قیمت ۷ هزارتومان برای مخاطبان ۹ تا ۱۲ سال منتشر شده است.
کد خبر: 96524
Share/Save/Bookmark