علل بروز رفلکس معده بررسی می شود
در برنامه سیمای خانواده
علل بروز رفلکس معده بررسی می شود
برنامه سیمای خانواده شنبه با حضور دکتر محمود اسحاقی فوق تخصص گوارش علل بروز بیماری رفلکس معده و راه های درمان آن را مطرح می کند.
 
تاريخ : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
به گزارش هنرنیوز ، امروز همچنین در بخش آشپزی با اجرای اعلا پیشرو، دستور پخت پاستا با سبزیجات به خانواده ها ارائه می شود. انجام برخی حرکات ورزشی توسط خانم رفعت شمس هم از دیگر بخش های سیمای خانواده امروز است.

در روز یکشنبه نیز سیمای خانواده در ادامه بحث مسایل تربیتی با حضور دکتر شهرام اسدی روانشناس راه های ایجاد تمرکز در کودکان و خانم دکتر طاهره رنجبر کرمانی روانشناس، اهمیت مشاوره های قبل از ازدواج بررسی می شود.

دست پخت مامان از دیگر بخش های برنامه سیمای خانواده فردا را تشکیل می دهد.

در برنامه روز دوشنبه ششم بهمن هم ابتدا دکتر محمودگلزاری روانشناس، درباره مسایل پیرامون خانواده ها گفتگو خواهد کرد و در بخش بعدی خانم دکتر لیلا شیربیگی متخصص پوست و مو هم درباره بهداشت پوست و مو از منظر طب سنتی صحبت خواهند کرد.

روز سه شنبه هفت بهمن نیز سیمای خانواده میزبان دکتر رضا ناظری روانشناس اجتماعی است تا ادامه مبحث هفته گذشته یعنی معرفی تکنیک ها و روش های کنترل ذهن برای افزایش کارآیی بهتر در محیط کار و منزل رامعرفی کند.

گلخانه هم از بخش های دیگر سیمای خانواده روز سه شنبه است.

روزهای چهارشنبه هم طبق روال هر هفته موضوع کارآفرینی و اشتغال خانگی و مهارت آموزی بررسی می شود، علاوه بر حضور یکی از مسوولان سازمان فنی و حرفه ای کشور، یک کارآفرین در رشته مواد غذایی نیز حضور می یابد. تخصص این کارآفرین خانم، تربیت و آموزش بانوان تا مرحله تبدیل به یک آشپز حرفه ای است و در این برنامه درباره موفقیتش در این رشته می گوید.

سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی برنامه ای از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۰:۳۰ از این شبکه پخش می شود.
کد خبر: 78614
Share/Save/Bookmark