16 فیلم نامزد اکران نوروزی شدند
16 فیلم نامزد اکران نوروزی شدند
آخرین جلسه شورای فعلی صنفی نمایش با کاندیدا شدن 16 فیلم برای اکران نوروزی برگزار شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۹
به گزارش هنرنیوز ،  غلامرضا فرجی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره جزئیات جلسه دوشنبه هفتم اسفندماه شورای صنفی نمایش بیان کرد: این شورا بنا به اعلام منوچهر شاهسواری ـ مدیرعامل خانه سینما ـ که به همراه محمدرضا فرجی ـ مدیرکل سینمای حرفه‌ای سازمان سینمایی ـ در جلسه حضور داشت، آخرین جلسه خود را برگزار کرد و جلسات شورا از این پس با آیین‌نامه جدید و نمایندگانی که از سوی صنوف معرفی می‌شوند، برگزار خواهد شد.

او با اشاره اینکه از پایان کار این شورا در جلسه هفتم اسفندماه اطلاعی نداشته و احتمالا باید تا یکی دو هفته دیگر این اتفاق رخ می‌داد، تاکید کرد: طبق گفته‌ی مدیرعامل خانه سینما تهیه آیین‌نامه به عهده‌ی خانه سینما گذاشته شده و برای تصویب باید به سازمان سینمایی ارایه شود تا آیین‌نامه جدید از سوی سازمان سینمایی ابلاغ شود.

وی درباره اکران نوروزی و نیز وضعیت نمایش فیلم «آن‌سوی ابرها» مجید مجیدی هم گفت: در حال حاضر اکران فیلم‌های روی پرده ادامه دارد و فیلم «آن سوی ابرها» نیز نیمه دوم سال آینده اکران می‌شود.

فرجی ادامه داد: برای اکران نوروزی 16 فیلم «خرگیوش»، «فیلشاه»، «ماه پیشونی» 2، «لاتاری»، «لونه زنبور»، «ما شما را دوست داریم خانم یایا»، «مصادره»، «تگزاس»، «به وقت شام»، «چهارراه استانبول»، «خاله قورباغه»، «فِراری»، «خجالت نکش»، «بی‌حساب»، «من دیوانه نیستم» و «جاده قدیم» متقاضی اکران هستند که بررسی آن‌ها در جلسه شورای جدید انجام خواهد شد.

او درباره اقدام احمد نجفی و اعتراضی که به شورای صنفی نمایش برای اکران فیلم «من یک ایرانی‌ام» داشته است گفت: برای ما هم این نوع اعتراض (گل مالیدن به در خانه سینما) عجیب بود چون اخیرا هیچ اعتراضی از سوی تهیه‌کننده و گروه فیلم سینمایی «من یک ایرانی‌ام» به شورای صنفی نمایش نرسیده بود.
کد خبر: 96074
Share/Save/Bookmark