افزایش قیمت بلیت با نظر ارشاد انجام شده/به دنبال افزایش روزهای نیم‌بها به دوروز در هفته هستیم
رئیس انجمن سینماداران :
افزایش قیمت بلیت با نظر ارشاد انجام شده/به دنبال افزایش روزهای نیم‌بها به دوروز در هفته هستیم
رئیس انجمن سینماداران می‌گوید که پیشنهاد انجمن سینماداران افزایش قیمت بلیت در همه سینماها با یک درصد مشخص بود.
 
تاريخ : دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
به گزارش هنرنیوز ، محمد قاصد اشرفی (رئیس انجمن سینماداران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به افزایش قیمت بلیت سینماها در سال ۹۷ و تأثیر آن بر میزان فروش فیلم‌ها گفت: قیمت بلیت سینماها و تعیین آن از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده و صنوف فقط پیشنهاد افزایش قیمت می‌دهند.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این بود که قیمت بلیت همه سینماها اعم از مدرن، ممتاز و درجه یک افزایش پیدا کند اما نظر وزارت ارشاد این بود که قیمت بلیت برای سینماهای مدرن فقط افزایش پیدا بکند.

اشرفی با اشاره به اینکه هزینه سینماهای ممتاز و درجه یک اعم از حقوق کارگران و کارکنان و همچنین هزینه نگهداری و انرژی نیز بالا است، افزود: افزایش قیمت بلیت صورت گرفته براساس نظر انجمن سینماداران نبوده و پیشنهاد ما افزایش قیمت بلیت همه سینماها بوده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش نیافتن قیمت بلیت سینماهای ممتاز و درجه یک بار منفی روانی برای این سینماها دارد و آنها معترض هستند، افزود: قرار است بعد از تعطیلات عید نوروز با رئیس سازمان سینمایی و معاون نظارت و ارزشیابی جلساتی برگزار کنیم و پیشنهاد بدهیم که افزایش قیمت بلیت شامل همه سینماها بشود.

وی ادامه داد: همچنین می‌خواهیم پیشنهاد بدهیم تا تعداد روزهای نیم‌بها به دو روز در هفته افزایش پیدا کند و علاوه بر روزهای سه‌شنبه، روزهای شنبه نیز بلیت سینماها نیم بها شود.

ایلنا
کد خبر: 96164
Share/Save/Bookmark