سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند
سه سینما به عنوان پایلوت اولیه اکران فیلم خارجی معرفی شدند
مدیر اکران فیلم‌های خارجی از پایلوت سه سینما برای اکران فیلم های خارجی خبر داد .
 
تاريخ : يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۳
به گزارش هنرنیوز و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی موسسه رسانه های تصویری؛ علی آشتیانی پور مدیر اکران فیلم‌های خارجی افزود: نمایش فیلم‌های خارجی در سینماهای کشور به صورت آزمایشی به فیلم تحسین شده «همه پول‌های دنیا آغاز شد» و قرار است از این پس به صورت منظم در سبد اکران شاهد نمایش فیلم‌های خارجی باشیم.


وی ادامه داد: با تصمیم سازمان امور سینمایی و پیشنهاد کارگروه اکران فیلم‌های خارجی، پردیس سینمایی باغ کتاب، پردیس مگامال و پردیس کوروش هرکدام یک سالن خود را به صورت کامل به نمایش فیلم خارجی اختصاص خواهند داد و در گام نخست این سه سینما با توجه به اینکه بیش از 7 سالن در اختیار دارند پایلوت اولیه نمایش فیلم خارجی خواهند بود و در ادامه سینماهای دیگری نیز به مرور با سرعت بیشتر فرآیند آماده سازی و تبلیغات به ظرفیت نمایش فیلم‌های خارجی اضافه خواهند شد.

آشتیانی پور افزود: فیلم سینمایی اکشن و هیجان انگیز «شاه دزد» به کارگردانی کریستیان گادگست (Christian Gudegast) با بازی Gerard Butler، Pablo Schreiber، O'Shea Jackson Jr، 50 Cent، Meadow Williams و ... دومین فیلم خارجی خواهد بود که از دهم مردادماه اکران آن در سینماهای یاد شده آغاز خواهد شد.
کد خبر: 96713
Share/Save/Bookmark