«بین ستاره‌ای» درباره معنی انسان بودن است
«کریستوفر نولان»:
«بین ستاره‌ای» درباره معنی انسان بودن است
کریستوفر نولان در کنفرانس خبری ورز افتتاحیه جشنواره کتابهای کمیک کامیک کان بین ستاره‌ای را فیلمی درباره انسان بودند معرفی کرد.
 
تاريخ : شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
نولان در این نشست «متئو مک کاناهی» را هم در کنار خود داشت از مردم به خاطر اینکه پشتیبان او هستند تشکر کرد و گفت: «این (پشتیبانی) ستون فقرات همه موفقیتهایی بوده که ما کسب کرده‌ایم، بنابراین از شما سپاسگذرام.»
مک کاناهی هم که اولین بار بود در این جشنواره حضور داشت عنوان کرد بعد از یک ملاقات سه ساعته با نولان به این پروژه پیوسته و از رابطه خوبش با نولان گفت. فیلم گروهی از دانشمندان را دنبال می‌کند که کرم چاله‌ای کشف می‌کنند و برای کشف کهکشان بیرونی سفری را آغاز می‌کنند. مک کاناهی در این فیلم نقش یک مهندس را بازی می‌کند که برای نجات بشریت به این گروه دانشمندان می‌پیوندد.
نولا هم تنها منبع الهام خود را برای این فیلم «ادیسه فضایی کوبریک» نامید و ادامه داد که اکتشافات فضایی از کودکی موضوع بزرگی در زندگی او بوده و بین ستاره‌ای فیلمی درباره معنای انسان بودن است.
 «وس بنتلی»، «متئو مک کاناگی»، «آن هاتاوی»، «جسیکا چستین»، «کیسی افلک»، «مایکل کین» و «تافر گریس»، «مکنزی فوی»، «بیل ایروین» و «مت دیمون» در بین ستاره‌ای بازی کرده‌اند.
بین ستاره‌ای ۷ نوامبر ۲۰۱۴ به روی پرده می‌رود.
کد خبر: 73673
Share/Save/Bookmark