اطلاع رسانی در مورد اکران فیلم های نوروز 96 ضعیف بود
حبیب اسماعیلی:
اطلاع رسانی در مورد اکران فیلم های نوروز 96 ضعیف بود
یک تهیه کننده سینما معتقد است اطلاع رسانی در مورد اکران فیلم های نوروز 96 ضعیف بوده و این آثار در مقایسه با نوروز 95 دارای افت تماشاگر بوده است.
 
تاريخ : شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
به گزارش هنرنیوز ، حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما گفت : با توجه به اینکه استقبال مردم از اکران فیلم های نوروزی امسال خوب بوده، اما اگر اطلاع رسانی و تبلیغات در مورد آنها از سوی تلویزیون بیشتر انجام می شد، وضعیت بهتری داشتیم.

وی با بیان اینکه کمبود سالن های سینمایی به صنعت سینما آسیب زیادی می زند، اظهار کرد: به دلیل نبود سالن ها به اندازه کافی، فیلم ها نیز به خوبی دیده نمی شوند و بهتر است سینماداران تعادلی میان سئانس بندی فیلم ها ایجاد کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه ارگان های دولتی با ساخت سالن های سینمایی بزرگترین خدمت را می توانند به صنعت سینمای کشور کنند، گفت: اکنون بیش از یکصد فیلم سینمایی پشت اکران مانده و باید فکر اساسی و کار بنیادی برای سالن های سینمایی شود تا این فیلم ها رنگ اکران را ببینند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شیفت شب» ادامه داد: نهادهای از جمله صدا وسیما و شهرداری باید کمک کنند تا سینمای ایران و فیلم هایی که ساخته می شوند بیشتر تبلیغ شوند، برنامه سازی برای رونق صنعت سینما ضروریست و باید امکاناتی فراهم شود تا در هر نقطه مردم بدانند فیلم ها را کجا می توانند ببینند.

اسماعیلی همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواست تا آزادی عمل برای ساخت فیلم ها داده شود و سینمای ایران به وضعیت مطلوب دست یابد.

به گزارش ایرنا در اکران نوروز امسال، فیلم های «خوب، بد، جلف»، «گشت 2»، «یک روز بخصوص»، «ماجرای نیمروز»، «سه بیگانه» و «آباجان» به نمایش درآمدند.

این آثار به فروش حدود 23 میلیارد تومان دست یافته اند.
کد خبر: 94256
Share/Save/Bookmark