پروژه الف ویژه داریم/ وضعیت سریال‌های «موسی» و «سلمان»
قائم مقام سیمافیلم اعلام کرد:
پروژه الف ویژه داریم/ وضعیت سریال‌های «موسی» و «سلمان»
قائم مقام سیمافیلم درباره رویکرد جدید صداوسیما نسبت به پروژه های الف ویژه و همچنین تعداد این پروژه ها توضیحاتی را ارایه کرد.
 
تاريخ : شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۴
به گزارش هنرنیوز ، علی حمیدی قائم مقام سیمافیلم در گفتگو با خبرنگار مهر درباره پروژه های الف ویژه که در سازمان پیگیری می شود، گفت: پروژه سریال حضرت موسی اکنون در مرحله برآورد است و چون پروژه های الف ویژه مقدمات سخت و سنگینی برای نهایی شدن دارند پیش تولید این سریال هم به طول می انجامد.

وی ادامه داد: مدتی است که فعالیت ها برای تولید سریال حضرت موسی به طور مداوم در حال انجام است. همچنین یک آرت بوک هم برای این پروژه فعال شده است.

حمیدی اظهار کرد: اکنون تیمی در حال طراحی صحنه های اکشن و فراکنش سریال هستند و براساس آن متن و استوری برد هم نوشته می شود.

وی همچنین درباره پروژه «سلمان فارسی» که قرار است داوود میرباقری آن را بسازد، بیان کرد: متن این سریال در حال بازنویسی است و این مجموعه هم جزو کارهایی است که در حال فعالیت است. هنوز نمی توان گفت این ۲ پروژه به طور قطعی چه زمانی کلید می خورند اما به نوعی ستاد پشتیبانی جدی از طرف سازمان صداوسیما نیاز دارند.

قائم مقام سیما فیلم درباره رویکرد جدید نسبت به پروژه های الف ویژه توضیح داد: همانطور که می دانید پروژه های غیر الف ویژه در این یک سال بسیار فعال شد و ما سعی کردیم سیستم پرداخت ها را منضبط تر کنیم. اکنون بنای سازمان بر این است که پروژه های الف ویژه را نیز منضبط کند.

وی با اشاره به پروژه های جدید عنوان کرد: ما هر دو هفته یک بار طرح یک پروژه جدید را تصویب می کنیم و به همین دلیل سعی می کنیم کارهای الف ویژه را منضبط کنیم تا در کنار این آثار، سریال های دیگر هم ساخته شوند. ما حدود ۱۲ سریال الف ویژه داریم که تعدای مشترک با سازمان اوج و تعدادی از آنها نیز درباره دفاع مقدس است و باید دید کدامیک را براساس همین برنامه ریزی ها به تولید برسانیم.

حمیدی در پایان درباره سریال های ماه رمضان بیان کرد: سریال های مناسبتی تا لحظه آخر ممکن است تغییر کنند اما ما برای شبکه های یک، دو و سه سریال داریم. سریال «نفس» در شبکه سه پخش می شود اما سریال «پایتخت» به پخش در ماه رمضان نمی رسد، سریال «سر دلبران» نیز که با همکاری سازمان اوج ساخته می شود و سریال «لبخند رخساره» از نظر ما برای پخش در ماه رمضان قطعی هستند ولی تصمیم گیری برای زمان پخش سریال ها در ایام ماه مبارک رمضان به معاونت سیما بازمی گردد.
کد خبر: 94436
Share/Save/Bookmark