«یادداشتهای روزانه رویا پردیس» به تیم ملی تکواندو تقدیم شد
شب گذشته؛
«یادداشتهای روزانه رویا پردیس» به تیم ملی تکواندو تقدیم شد
گروه نمایش «یادداشتهای روزانه رویا پردیس»، پس از نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ مکزیک، اجرای شب گذشته خود را به اعضاء تیم ملی تکواندو تقدیم کردند.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۲


به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی «گروه تئاتر اتفاق»؛ نمایش «یادداشتهای روزانه رویا پردیس» که از تاریخ ۲۹ تیر در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است، شامگاه سه شنبه ۱ مرداد ۹۲ پس از اعلام نایب قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در مسابقات جهانی مکزیک، اجرای خود را توسط کارگردان نمایش به اعضاء تیم ملی تکواندو تقدیم کرد.
کارگردان و سایر عوامل، این پیروزی را به جوانان تیم ملی تکواندو ایران تبریک گفتند و از آنان بابت همت‌شان تشکر کردند. او این اجرا را به بهانه کسب این افتخار ملی به بازیکنان تیم ملی تکواندو ایران تقدیم کرد.
«یادداشتهای روزانه رویا پردیس» به کارگردانی ایمان بهروزی و نویسندگی امین بهروزی، هر شب ساعت ۲۰:۴۵، با قیمت بلیط ۸۰۰۰ تومان در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان با بازی «نازنین احمدی» و «فرهاد تفرشی» در مدت­زمان ۴۵ دقیقه روی صحنه می‌رود.
علاقه مندان می توانند برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۹۱۲۳۷۷۳۹ تماس و یا برای خرید اینترنتی به سایت تئاتر نت ( لینک فروش مستقیم http://www.theatrnet.com/shop/۶۹/۲۴۴۷ ) مراجعه نمایند.

کد خبر: 61496
Share/Save/Bookmark