بودجه ساخت «حضرت موسی(ع)» برسد، نیمه دوم ۹۶ کار را کلید می‌زنیم
جمال شورجه اعلام کرد:
بودجه ساخت «حضرت موسی(ع)» برسد، نیمه دوم ۹۶ کار را کلید می‌زنیم
 
تاريخ : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸
کارگردان پروژه «حضرت موسی(ع)» گفت: شروع پروژه ساخت این مجموعه منوط به دریافت بودجه است و اگر بودجه ساخت «حضرت موسی(ع)» برسد؛ نیمه دوم ۹۶ کار را کلید خواهیم زد.

به گزارش هنرنیوز، جمال شورجه کارگردان سریال و فیلم سینمایی «حضرت موسی(ع)» درباره آخرین وضعیت این پروژه به تسنیم گفت: در حال حاضر با آقایان مجید میرفخرایی، عبدالله اسکندری و تورج منصوری برای چهره‌پردازی صحبت کردیم؛ اما هنوز این صحبتها منجر به قرارداد نشده است.

وی درباره شایعه قرارداد مصطفی زمانی برای ایفای نقش در سریال «حضرت موسی(ع)» تصریح کرد: هنوز هیچ‌گونه قراردادی برای ایفای نقش با هیچ بازیگری بسته نشده است. آقای زمانی پیش از درگذشت مرحوم سلحشور اعلام کرده بود که علاقه‌مند است نقش حضرت یوسف(ع) را در فیلم «حضرت موسی(ع)» ایفا کند؛ موضوع حضور وی به همین اندازه مطرح شده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره زمان آغاز پروژه «حضرت موسی(ع)» بیان کرد: در حال مذاکره با مسئولان سازمان صداوسیما هستیم و قولهای خوبی گرفته‌ایم؛ اما هنوز بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم. به‌محض دریافت بودجه این پروژه را آغاز خواهیم کرد. اگر مراحل پیش‌تولید با شتاب انجام بپذیرد؛ احتمالاً نیمه دوم سال ۹۶ فیلمبرداری پروژه «حضرت موسی(ع)» را آغاز خواهیم کرد.

شورجه با اعلام اینکه پروژه «حضرت موسی(ع)» حدود ۴ سال به طول می‌انجامد، درباره نسخه سینمایی این اثر گفت: سریال «حضرت موسی(ع)» در قالب یک مجموعه ۵۵قسمتی تولید می‌شود و نسخه سینمایی آن نیز موازی با سریال جلو می‌رود؛ اما تفاوت نسخه سینمایی و سریالی آن داستان متفاوت و بازیگران متفاوت خواهد بود. فیلمنامه سینمایی «حضرت موسی(ع)» در ۳ داستان توسط حجت الاسلام محمد سعید بهمن‌پور بازنویسی می‌شود و احتمالاً یکی از داستانهای آن «قارون» خواهد بود.
کد خبر: 94201
Share/Save/Bookmark