اهمیت تغدیه مادران در سه ماهه دوم بارداری در «مجله بارداری»
اهمیت تغدیه مادران در سه ماهه دوم بارداری در «مجله بارداری»
«مجله بارداری» با هدف طرح مباحث و پاسخگویی به سؤالات بانوان در سنین مختلف، پنجشنبه 20 آذر، به اهمیت تغذیه مادران در سه ماهه دوم بارداری می پردازد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
به گزارش هنرنیوز ، مریم آهنگری با اعلام این خبر گفت: در برنامه پنجشنبه این هفته، فرشته جهدی (کارشناس مامایی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران) در برنامه حضور دارند تا درخصوص تغذیه مادران در طول دوره بارداری بالاخص در سه ماهه دوم بارداری مطالب جالبی را در اختیار مادران باردار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مهمانان این برنامه که در استودیوی برنامه حضور خواهند داشت، دکتر ژیلا عابدی اصل (متخصص زنان فلوشیپ ناباروری) است تا پیرامون کیست های تخمدان در بلوغ که در حال حاضر در جامعه مان بسیار شایع شده، مطالبی را بیان کنند.

بخش های «پرونده»، «پدرانه» و «پروانگی» هم از آیتمهایی است که با موضوعات پرسش و پاسخ سؤالت مخاطبان و مستندهایی در این زمینه، میزبان مخاطبان شبکه زندگی خواهد بود.

«مجله بارداری» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما با اجرای خانم رؤیا سادات حسینی و تهیه کنندگی مریم آهنگری، پنجشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۰:۵۰ صبح به مدت ۹۰ دقیقه به روی آنتن شبکه دو می رود.





کد خبر: 77381
Share/Save/Bookmark