«چهارباندی» نیمه آبان‌ماه جلوی دوربین می‌رود
«چهارباندی» نیمه آبان‌ماه جلوی دوربین می‌رود
فیلمنامه «چهارباندی» نوشته محمدجعفر باقری‌نیا با موضوع اجتماعی بازنویسی می‌شود تا نیمه آبان‌ماه جلوی دوربین برود.
 
تاريخ : يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۲۴

«عزت الله جامعی ندوشن» تهیه‌کننده درباره آماده شدن فیلمنامه و چگونگی روند تولید فیلم «چهارباندی» گفت: چارچوب فیلمنامه قصه جذابی دارد اما با صحبت‌هایی که با آقای باقری‌نیا داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که باید روی شخصیت‌ها بیشتر کار کنیم و جوان‌های قصه را کمی پررنگ‌تر کنیم و قصه با انسجام بیشتری آماده شود. به همین منظور بازنویسی فیلمنامه را به تیرداد سخایی سپردیم.
وی در ادامه گفت: بازنویسی فیلمنامه تا ۱۰ آبان‌ماه آماده خواهد شد و تلاش می‌کنیم فیلم را نیمه دوم آبان جلوی دوربین ببریم. تاکنون بازبینی لوکیشن‌ها انجام شده و عوامل پشت دوربین را نیز انتخاب کردیم اما برای انتخاب بازیگران تا آماده شدن فیلمنامه نهایی باید صبر کنیم.
وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستان مردی به نام حاج رحیم طوسی را روایت می‌کند که سابقه حضور در جبهه داشته است. او برای یکی از مکان‌های زیارتی بودجه‌ای را از کمک‌های مردمی جمع‌‌آوری می‌کند اما این بودجه به سرقت می‌رود... 
بنابراین گزارش، نیمی از فیلم در تهران و نیم دیگر فیلم در کرج جلوی دوربین خواهد رفت.
تعدادی از عواملی که تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده است عبارتند از: نویسنده و کارگردان: محمد جعفر باقری‌نیا/ تهیه‌کننده و مدیر تولید: عزت الله جامعی ندوشن/ مدیر فیلمبرداری: حسن اسدی/ طراح گریم: حسین اردستانی/ طراح صحنه و لباس :حمید شهیری/ تدوین کاوه ایمانی / صداگذار:آرش قاسمی.

کد خبر: 48301
Share/Save/Bookmark