فیلم سینمایی شب روباه
جمعه از شبکه دو ببینید
فیلم سینمایی شب روباه
فیلم سینمایی شب روباه به کارگردانی وس اندرسون صبح جمعه مهمان خانه های شما است.
 
تاريخ : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
به گزارش هنرنیوز ،«فاکسی» روباهی است که در یک بیشه در کنار مزارع انسان ها به همراه همسرش زندگی می کند. روزی که با همسرش برای دزدیدن غاز به مزرعه ای رفته اند در تله ای اسیر می شوند.

همسرِ فاکسی تصمیم می گیرد در صورت رهایی از این بند، خود و شوهرش دیگر دزدی نکنند. همین اتفاق می افتد و فاکسی و همسرش با کندن زمین نجات می یابند. سال ها بعد آنها در حالی که صاحب پسری هم شده اند زیر درختی زندگی می-کنند و از دزدی دست می کشند. اما با گذشت مدتی باز حرص و طمع به سراغ فاکسی آمده تصمیم می گیرد از مزرعه های سه کشاورزی که نزدیک بیشه هستند دزدی کند. وی با همکاری یکی دیگر از حیوانات بیشه به نام «صارخ» به اینکار مشغول شده و طی چند شب از مزارع دزدی می کند. کشاورزها که متوجه این دستبردها شده اند، تصمیم می گیرند هر طور شده روباه را به دام بیندازند. به همین خاطر در بیشه به کمین نشسته محل زندگی او را پیدا می کنند. روباه که متوجه می شود، به همراه خانواده اش از طریق کندن زمین فرار می کند. اما کشاورزها از کار ننشسته بیشتر به کندن ادامه می دهند، به طوری که کلّ بیشه برای حیوانات ناامن می شود و آنها نیز مجبور به فرار می شوند.

در نهایت و پس از اتفاقات مختلفی که می افتد، کشاورزها موفق به گرفتن روباه ها نمی شوند، اما از سوی دیگر روباه ها و به تبع آنها دیگر حیوانات نیز روال زندگی عادی خود را از دست می دهند و مجبور می شوند دائماً در حال فرار باشند.



کد خبر: 77436
Share/Save/Bookmark