نوآوری، مسئولیت پذیری و عشق
سه معیار دعوت از مهمانان
نوآوری، مسئولیت پذیری و عشق
مجری یک فنجان چای گفت: تعریف ما از موفقیت در این برنامه الزاما برگزیده شدن در یک رقابت و مسابقه علمی نیست. بلکه مسئولیت پذیری و دعوت از مهمانانی که عاشقانه و با لذت به کار خود ادامه می دهند، معیار موفقیت است.
 
تاريخ : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
به گزارش هنرنیوز،شاهین جمشیدی تهیه کننده و مجری برنامه تلویزیونی "یک فنجان چای" با اشاره به این که این برنامه رویه متفاوتی را در مقایسه با سایر برنامه های ترکیبی تلویزیونی در پیش گرفته است، گفت: تلاش ما در این برنامه این است که متفاوت از سایر برنامه های ترکیبی تلویزیون عمل کنیم.

امروزه بسیاری از برنامه های تلویزیونی بازیگران یا ورزشکارانی را دعوت می کنند و یک مجری مقابل آنها در مدت زمانی نسبتا طولانی به گفت و گو می نشیند و معمولا این میان یک سری سوالات تکراری هم پرسیده می شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: اما در "یک فنجان چای" آن بازیگر یا ورزشکار صرفا به دلیل شناخته شده بودن و شهرت خود به برنامه دعوت نمی شود. جنس سوالات ما متفاوت است و سعی می‌کنیم از زندگی کاری مهمانان گذر کرده و به زندگی شخصی و برخی از اتفاقات خاص در زندگیشان و زوایایی که در دیگر برنامه ها کمتر یا اساسا به آنها اشاره نشده است، بپردازیم.

مجری برنامه "گلخانه" با اشاره به ترتیب بخش های گفت و گویی در این برنامه و علت آن افزود: در این برنامه ابتدا صحبت با نماینده ای از یک شغل شروع می شود. این مهمان جوان است. کارش را دوست دارد و در حرفه اش موفق است. تعریف ما از موفقیت هم الزاما برگزیده شدن در یک رقابت و مسابقه علمی نیست. بلکه مسئولیت پذیری و دعوت از مهمانانی که عاشقانه و با لذت به کار خود ادامه می دهند معیار موفقیت است.


همچنین نوآوری و خلاقیت این افراد در پیشبرد کارشان هم از دیگر شاخصه های حضورشان در برنامه است.

وی یادآور شد: در بخش دوم هنرمند یا ورزشکار حلقه پیوندی بین بخش اول با سوم ایجاد می‌کند. در واقع می خواهیم بگوییم که او هم به واسطه تلاش و پشتکار توانسته به این جایگاه دست پیدا کند.

همچنین بخش سوم که گفت و گو با یک جوان نخبه را شامل می شود نیز با این هدف روی آنتن می رود که جوانانی که از وضعیت شان همیشه گلایه دارند و غر می زنند و تصورشان این است که دیگران حقشان را خورده اند، می توانند مهمانان برنامه را الگویی برای پیشرفت و موفقیت خود قرار دهند و پیام این بخش این است که من هم می توانم مانند این جوان به خودم بیایم و تنها کسی که می تواند بیشترین تاثیر را بر موقعیتم بگذارد خودم هستم.

"یک فنجان چای" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که روزهای فرد ساعت ۱۶:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
کد خبر: 77256
Share/Save/Bookmark