«دیوار» حمید سمندریان رونمایی می‌شود
با هدف گسترش فضاهای تئاتری
«دیوار» حمید سمندریان رونمایی می‌شود
مدیر گالری «آرت‌لند مدرن الهیه» از رونمایی «دیوار» حمید سمندریان در این گالری که اختصاص به عکس‌های این چهره سرشناس و فقید تئاتر ایران و همچنین برنامه‌ریزی برای نمایشنامه‌خوانی آثار ترجمه شده توسط زنده‌یاد سمندریان در طول سال خبر داد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶

شاهین اسلامی درباره رونمایی از «دیوار» حمید سمندریان در گالری «آرت‌لند مدرن الهیه» گفت: با هدف گسترش فضاهایی که بتوان در آن‌ها به حوزه تئاتر پرداخت و با توجه به جایگاهی که استاد حمید سمندریان در عرصه تئاتر ایران دارند، دیواری را در گالری به استاد سمندریان اختصاص دادیم که روی آن عکس‌هایی از استاد و همچنین عکس‌های مراسم جایزه آکادمی استاد سمندریان و هنرمندان حاضر در آن نصب می‌شوند.
وی درباره زمان و چگونگی رونمایی از «دیوار» سمندریان توضیح داد: قرار است این اتفاق با حضور خانم هما روستا و همچنین هنرمندان سینما و تئاتر روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه ساعت ۱۶ رخ دهد.
مدیر «آرت‌لند مدرن الهیه» با اشاره به برنامه‌های تئاتری مختلف در نظر گرفته شده برای اجرا در این گالری در طول سال، یادآور شد: در حال برنامه ریزی و اجرایی کردن نمایشنامه‌خوانی آثار ترجمه شده استاد سمندریان در طول سال هستیم. همچنین کانتر فروش بلیت تئاترهای روی صحنه در سالن‌های تئاتر تهران، فروش فیلم‌تئاترهای منتشر شده و همچنین فروش فیلم مراسم افتتاحیه آثار نمایشی مختلف نیز راه‌اندازی شده که از روز ۳۰ آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.
اسلامی ادامه داد: سعی ما بر این است که از تمام فضاها و امکاناتی که در اختیار داریم برای اجرای پرفورمنس و نمایشنامه‌خوانی و حتی رونمایی از نمایشنامه‌ها تازه چاپ شده، استفاده کنیم تا مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر بتوانند از فضا و مکانی جدید بهره ببرند.
وی از برگزاری نمایشگاه نقاشی «سیاوشان» محمدعلی سجادی، پخش فیلم «سیاوش‌خوانی» اجرا شده توسط مسعود رایگان، رویا تیموریان و محمدعلی سجادی و همچنین نمایشگاه آثاری از رضا کیانیان، به عنوان دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گالری یاد کرد.

کد خبر: 76608
Share/Save/Bookmark