پخش قسمتی از پشت صحنه رستاخیز در شبکه قرآن
پخش قسمتی از پشت صحنه رستاخیز در شبکه قرآن
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
برنامه اهالی بهشت جمعه شب های شبکه قرآن سیما، این هفته به موضوع سینمای دینی و قرآنی با حضور احمدرضا درویش کارگردان رستاخیز و پخش بخش هایی از پشت صحنه این فیلم می پردازد. 

محمد متین سردبیر این برنامه، گفت: پخش برنامه اهالی بهشت دو روز قبل از ماه مبارک رمضان در شبکه قرآن آغاز شده و تا دو روز بعد از این ماه نیز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: در این برنامه که قرار است جمعه شب ۱۲ تیرماه ساعت ۲۳ روی آنتن برود با احمد رضا درویش کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز و چند تن از مسئولان و چهره های سینمایی و فرهنگی کشور گفت وگو خواهیم داشت.
کارشناس مجری این برنامه اضافه کرد: از جمله محورهایی که در این گفت وگو به آنها پرداخته خواهد شد عرضه آثار و محصولات فاخر سینمای دینی با گذشت سه دهه بعد از پیروزی انقلاب است.
به گفته وی، در این برنامه بخش هایی از فیلم سینمایی رستاخیز به همراه قسمت هایی از پشت صحنه به نمایش گذاشته می شود و درباره رویکرد، شرایط و دلیل ساخت این پروژه تاریخی مذهبی بحث خواهد شد.
برنامه اهالی بهشت هر شب به صورت زنده و به مدت ۱۵۰ دقیقه از شبکه قرآن سیما روی آنتن می رود. رضا صبور تهیه کنندگی و کارگردانی این برنامه را بر عهده دارد.
رستاخیز فیلمی با موضوع عاشورا توسط بخش خصوصی تولید و در سی و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین و کسب جایزه بیرق طلایی (ویژه مصطفی عقاد) شده است.
آرش آصفی، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان، پوریا پورسرخ، بابک حمیدیان، بهادر زمانی، یاور احمدی فر، بهنام تشکر، انوشیروان ارجمند و … و هفت بازیگر از کشورهای عربی در فیلم رستاخیز ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ پس از مرگ معاویه، یزید به عنوانِ خلیفه مسلمین بر خلافت تکیه می زند و به والیِ مدینه نامه می نویسد که از حسین(ع) بیعت بگیرد.
کد خبر: 81738
Share/Save/Bookmark