یک روز نامه‌هایم را منتشر می کنم/ نقشم را تقدیم به صمد بهرنگی کردم
بابک حمیدیان در گفتگو با هنرنیوز؛
یک روز نامه‌هایم را منتشر می کنم/ نقشم را تقدیم به صمد بهرنگی کردم
بابک حمیدیان گفت: برای دریافت دستمزدم از مجموعه «گذر از رنج‌ها» جنگ‌های بسیار زیادی با مدیران شبکه کردم و این مجموعه برایم چیز ویژه‌ای نداشت جز دوستی با فریدون حسن‌پور و نقشم در این فیلم را نقدیم به صمد بهرنگی کرده‌ام.
 
تاريخ : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
بابک حمیدیان در در ارتباط با فیلم سینمایی «رستاخیز» که همچنان اکران آن مشخص نمی‌باشد و حضورش در دو کاراک‌تر این فیلم گفت: در ارتباط با فیلم سینمایی رستاخیز باید بگویم که به نظرم کارم را درست انجام دادم البته این را باید مخاطبین بگویند با توجه به تاثیری که بر روی مخاطب گذاشته است در همین چند اکران محدود فکر می‌کنم در پرداخت دو نقش «یزید» و «عبید الله ابن زیاد» به سمت خوبی حرکت کردم که توانسته حق مطلب ادا شود.

مجبورم تکراری بازی نکنم

وی در ادامه افزود: البته برای بازی در دو نقش آن هم در فیلمی همچون رستاخیز نگرانی‌های بسیاری داشتم که طراح گریم و کارگردانیدر هدایت آن بسیار تاثیر گذار بوده‌اند اما شخصاً تلاش کردم از تمام داشته‌های بازیگری‌ام و تجربه‌هایی که در این چند سال به دست آورده ام استفاده کنم تا در اجرای این دو نقش تفاوت‌های درستی را به کار ببرم. البته در تمام نقش‌هایم این موضوع را رعایت می‌کنم چون بعد از گذشت زمانی که به عنوان بازیگر شناخته می‌شوی مجبور هستیم که کار دست و غیر تکراری را انجام دهیم.

یک روزی نامه‌هایم را منتشر می کنم

حمیدیان درباره حضورش در نقش‌های گوناگون و همچنین نوع ارتباط برقرار کردن با نقش‌هایش در چند جمله کوتاه گفت: امید وارم که در قید حیات باشم و تجربه‌های بازیگری‌ام را در قالب یک کتاب و یا هر چیزی که ممکن است انتشار دهم تا بگویم که برای پرداخت نقش‌هایم از چه مسیر‌هایی عبور کرده‌ام. بازی در تقش‌های مختلف جذاب است و برای هر کدامشان به روی کاغذ طراحی می‌کنم. هر نقشی که بازی کردم تلاش داشتم همانند یک موجودی که وجود دارد با آ‌ن ها حرف بزنم برای شان نامه بنویسم و گاهی اوقات هم آن‌ها برایم نامه نوشته‌اند اگر هم یک روز حضور فیزیکی نداشتم و نبودم به چند نفر سپرده‌ام که مسئولیت انتشار این موارد را بر عهده بگیرند.

نقشم را تقدیم به صمد بهرنگی کرده‌ام

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار است که در اتباط با مجموعه «گذر از رنج‌ها» چند کلمه‌ای صحبت می‌کنم گفت: هم اکنون مجموعه «گذر از رنج‌ها» از رسانه لمی در حال پخش است برای بازی در این قش جنگ‌های بسیار زیادی کردم تا از مدیران شبکه دستمزد خود را دریافت کنم کار در شرایط سخت و سختی‌های جانبی آن تمرکز عوامل و بازیگر را به هم می‌زنند و بخشی از افکارمان درگیر حل مسائلی غیر از کارمان می‌شود. اما علاقه‌مند هستم که این نقش را به صمد بهرنگی عزیز تقدیم کنم وی اولین معلم من در دوران کودکی‌ام بود. من به یاد صمد بهرنگی این نقش را بازی کردم و او شخصاً این نقش را هدایت کرد. خیلی علاقه‌مند نیستم در مورد این سریال حرفی بزنم و این چند جمله را هم برای اولین بار در اتباط با این فیلم به زبان آوردم. این مجموعه چیز ویژه تری برای من نداشته است و تنها برایم دوستی فریدون حسن‌پور را به همراه داشت.

بازیگر فیلم سینمایی «چ» در باره فعالیت‌های اخیرش گفت: در حال حاضر در دو فیلم کوتاه بازی کردم آن هم به این دلیل که احساس کردم این دو کارگردان جوان نیاز دارند که من در کنارشان باشم و یک نمایش نامه‌ای به دستم رسیده که مشغول خواندن آن هستم و فکر می‌کنم مرداد ماه و یا شهریور سال آینده به روی صحنه برود.

گفتگو: علی اکبر دهبان
کد خبر: 79515
Share/Save/Bookmark