دوران عاشقى در آمازون
دوران عاشقى در آمازون
پس از اکران موفق در داخل و خارج، فيلم سینمایی دوران عاشقى به عنوان اولين محصول مستقل سينماى ايران درشبكه جهانى آمازون عرضه شد.
 
تاريخ : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
به گزارش هنرنیوز، پس از اکران موفق در داخل و خارج، فيلم سینمایی دوران عاشقى به عنوان اولين محصول مستقل سينماى ايران (بدون داشتن شريك و پخش کننده خارجى) درشبكه جهانى آمازون كه بزرگترين شبكه آنلاین پخش جهانى فيلمهاى سينمایي است عرضه شد.

«دوران عاشقي» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علیرضا رئیسیان كه موفقيتهاى زيادى در ايران و جهان بدست اورده بود، توسط كمپانى ايرانى-امريكائي Majsam پخش نسخه با کیفیت ممتاز و VOD خود را روز گذشته از سایت آمازون اغاز كرد و به این ترتیب پای تولیدات سینمایی ایران به این بازار بزرگ سمعى بصرى جهانى گشوده شد.

كمپانى آمازون یکی از بزرگترین کمپانی‌های فعال در زمینه اینترنت و IT است که پس از اپل، گوگل و ماکروسافت چهارمین شرکت بزرگ و سودآور جهان در این حوزه ‌می‌باشد و با بیش از ۸۰ میلیون بیننده بزرگترین و پربیننده‌ترین شبکه خانگی اینترنتی جهان به حساب می‌آید.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از بیست هزار فیلم سینمایی و سریال‌ تلویزیونی مختلف در این وب‌سایت عرضه شده است و بزرگترین کارگردانان جهان با آن همکاری می‌کنند. این سایت بزرگ اینترنتی در کشورهایی نظیر ایالات متحده امریکا، انگلستان، اتحادیه اروپا، ژاپن، استرالیا، کانادا و... سرویس پخش دارد.
کد خبر: 95355
Share/Save/Bookmark