«دختر... پدر... دختر» به پوسان و رم مي‌رود
برگزاری جشنواره پوسان از تاریخ 6 تا 14 اکتبر در کشور کره؛
«دختر... پدر... دختر» به پوسان و رم مي‌رود
 
داخلی آرشيو خبر
تاريخ : شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۰۳
با سپری شدن مراحل فنی فیلم سینمایی « دختر... پدر... دختر» به کارگردانی و تهیه کنندگی پناه برخدا رضایی به اتمام رسید و این فیلم در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پوسان کره و رم ایتالیا روی پرده خواهد رفت.

به گزارش هنرنیوز به نقل از فارس، با سپری شدن مراحل فنی فیلم سینمایی «دختر... پدر... دختر» به کارگردانی پناه‌‌برخدا رضایی آماده نمایش شد و این فیلم در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پوسان در بخش «پنجره‌ای رو به سینمای آسیا» در کره به روی پرده خواهد رفت.

بنا بر این گزارش، همزمان این فیلم در جشنواره رم ایتالیا در بخش مسابقه بین الملل به عنوان تنها نماینده سینمای ایران با فیلم‌های مختلفی از سراسر جهان به رقابت خواهد پرداخت.

«پناه برخدا رضایی» به عنوان فیلمساز ایرانی برای کارگردانی یک پروژه پیرامون هنرمندان معاصر ایتالیا به سفارش مدیر جشنواره «آسیاتیکا»ی رم مهرماه امسال به ایتالیا سفر خواهد کرد.

فیلم سینمایی «دختر... پدر... دختر» بهمن ماه گذشته در ارتفاعات زاگراس و منطقه مرزی لرستان جلوی دوربین رفت.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم « دختر... پدر... دختر» همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده و کارگردان : پناه برخدا رضایی/ دستیار کارگردان و برنامه ریز : کیانوش الطافی/ مدیر فیلمبرداری : محمد رسولی/ صدابردار : امیرعلی اعلایی/ طراح صحنه و لباس : لیلی بک محمدی/ تدوین : قاسم خدابنده لو/ طراحی و ترکیب صدا : حسین قورچیان/ موسیقی : امید رئیس دانا / بازیگران : رایا نصیری، رضا احمدنیا، جمیله رحیمی، خدیجه رحیمی، حسین رحیمی/ تهیه کننده: پناه برخدا رضایی

«پناه برخدا رضایی» نویسنده و کارگردان بیش از 58 فیلم مستند و داستانی کوتاه ، فیلم سینمایی «چراغی در مه» را به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی در کارنامه هنری خود دارد که مورد تحسین منتقدین و استقبال جشنواره های جهانی قرار گرفت.

جشنواره پوسان از تاریخ 6 تا 14 اکتبر (14 تا 22 مهرماه) در کشور کره برگزار می‌گردد.



کد خبر: 32075
Share/Save/Bookmark