نمُردم و فیلمم به جشنواره فجر رفت!
مجید صالحی با انتشار عکسی از خود در فیلم «چراغ های ناتمام
نمُردم و فیلمم به جشنواره فجر رفت!
- مجید صالحی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با انتشار عکسی از خود در فیلم «چراغ های ناتمام» نوشت: «نمردم و بالاخره یه فیلمم برای اولین بار به جشنواره فجر رفت...»
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۴
به گزارش هنرنیوز ، مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت: «منم نمردم و بالاخره یه فیلمم برای اولین بار به جشنواره فجر رفت، زندگیه دیگه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره.»

او افزود: «فیلم سینمایی «چراغ‌های ناتمام» به کارگردانی؛ مصطفی سلطانی عزیز. ممنون از امیرحسین عسگریِ دوست‌داشتنی، مهربان، کارگردان خلاق و جوان برای بازیگردانی بنده و سپاس از تک تک دوستانی که در این فیلم حضور داشتن و صادقانه زحمت کشیدن برای یک فیلم نجیب و برای من انرژی و مایه دلگرمی بودند.»

مجید صالحی برای اولین بار با فیلم «چراغ‌های خاموش» در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت. بازیگر پُرطرفدار آثار تلویزیونی که در آثار سینمایی مختلفی نیز بازی کرده بود، با فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» ساخته مصطفی سلطانی اولین حضور خود را در جشنواره فیلم فجر تجربه خواهد کرد.

پیش از این مجید صالحی در گفت و گو با روزنامه سینمایی صبا برای اولین حضورش در جشنواره فجر با فیلم «چراغ های ناتمام» اظهار امیدواری کرده بود و عنوان داشت که بازی در چراغ های ناتمام اتفاقی تازه در کارنامه من است.
کد خبر: 93861
Share/Save/Bookmark