«چند متر مکعب عشق» از دوشنبه در شبکه نمایش خانگی/ دهمین قسمت شکرستان در راه است
«چند متر مکعب عشق» از دوشنبه در شبکه نمایش خانگی/ دهمین قسمت شکرستان در راه است
فیلم «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی از دوشنبه ۴ خرداد توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود...
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
موسسه هنرهای تصویری سوره از روز دوشنبه ۴خرداد ماه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد کرد و علاقه‌مندان می‌توانند پس از تهیه، به تماشای این اثر بنشینند.
در این فیلم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین به گفته سعید خندق‌آبادی، مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره؛ توزیع «چند متر مکعب عشق» در ۱۵۰ هزار نسخه در شبکه نمایش خانگی انجام خواهد شد.

دهمین قسمت شکرستان از شنبه ۲ خرداد در شبکه نمایش خانگی
همچنین موسسه هنرهای تصویری سوره، «شکرستان ۱۰» از مجموعه انیمیشن‌های شکرستان که توسط مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری تهیه شده است را از روز شنبه ۲ خرداد ماه در شبکه نمایش خانگی عرضه می کند.

شکرستان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی است که تاکنون ۱۰۸ قسمت آن تولید و از برنامه کودک و نوجوان شبکهٔ ۲ سیمای ایران پخش شده است. این مجموعه با روش «کات اوت» یا بریده مقوا ساخته شده و استقبال زیادی از آن شده ‌است.

شکرستان بیش از ۱۰۰ شخصیت گوناگون دارد که بنا به نیازهای داستان در هر قسمت سروکلهٔ شان پیدا می‌شود و نقش‌های متفاوتی چون تاجر، کارگر، مردم شهر، بچه‌های مدرسه، ریش سفید و.. را برعهده می‌گیرند.
کد خبر: 80964
Share/Save/Bookmark