نابودی اسرائیل یک واقعیت حتمی است / اختصاص یک ساعت شنی برای نابودی عربستان
در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی ساعت شنی مطرح شد؛
نابودی اسرائیل یک واقعیت حتمی است / اختصاص یک ساعت شنی برای نابودی عربستان
نماینده حزب الله در ایران معتقد است کسانی که پس از جنگ جهانی دوم رژیم غاصب را ایجاد کردند هدفی جز نابودی اسلام نداشتند
 
تاريخ : جمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳
به گزارش خبرنگار هنرنیوز ، عصر دیروز 15 شهریور ماه ، آیین اختتامیه جشنوواه بین المللی ساعت شنی در فرهنگسرای اندیشه برگزار گردید.

در این مراسم صفی الدین نماینده حزب الله در ایران اظهار کرد: کسانی که پس از جنگ جهانی دوم این رژیم غاصب را ایجاد کردند هدفی جز نابودی اسلام نداشتند، اما فرهنگ قدرت و مقاومت اسلام به فطرت انسانی نزدیک تر است.

نماینده حزب الله در ایران پیش بینی امام درخصوص نابودی صهیونیست ها را بیان کرد و گفت: روزی که اسرائیلی ها لبنان را تسخیر کردند امام فرمودند مقاوم باشید که پیروزی از آن شماست. همانطور هم شد و در نهایت صهیونیست ها بدون دستیابی به غنیمت، لبنان را رها کردند.

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش عربستان و آمریکا در حمایت از رژیم اشغالگر افزود: باید یک ساعت شنی هم برای نابودی عربستان ایجاد کنیم. ما در تولید فکر، ایده و قدرت برای نابودی دشمن قوی هستیم اما لازم است در صحنه هم حضور پررنگ تری داشته باشیم.

در ادامه صلاح ذبابی سفیر فلسطین گفت: در کنفرانس های زیادی درمورد فلسطین صحبت کرده ایم، این شانس خوب یا بد ما بود که کشور ما برای اقامت یهودیان انتخاب شد اما برادران و خواهران،هدف اول ما اسلام و هدف دوم از بین بردن دشمن اسلام است.

وی افزود: شعار امام خمینی (ره) اول حفظ وحدت و دوم تلاش برای رهایی فلسطین از ستم بود. فلسطین برای جامعه اسلام اهمیت ویژه ای دارد زیرا در این کشور بیش از ده هزار صحابه پیامبر اکرم (ص) و انبیا دفن شده اند.

سفیر کشور فلسطین در ادامه خطاب به مردم غیور و مقاوم ایران گفت: امروز ممکن است ترامپ بخواهد شما را در شرایط سخت قرار دهد، میدانم که تحمل این شرایط برای شما دشوار است اما از شما میخواهم مقاوم و صبور باشید چرا که شما مردمی هستید که اسلام را انتخاب کرده اید و با همین روحیه 8 سال با صدام جنگیدید.

سردار وحیدی وزیر سابق دفاع در ادامه اظهار کرد: ممکن است عده ای بپرسند آیا واقعا روزی اسرائیل نابود خواهد شد؟ باید به آنها بگویم نابودی اسرائیلی یک آرزو نیست بلکه یک امر قطعی است.

وی افزود: از نتایج و وضعیت اخیر صهیونیست ها می توان دریافت که قدرت آنها افول کرده است. نوجوانان و نسل جدید فلسطینی ها مبارز و مقاوم و در عوض نسل جدید صهیونیست ها خسته و ناامید هستند که این امر به زودی سبب موفقیت و پیروزی مردم فلسطین خواهد شد و اگر خدا بخواهد در آینده ای نزدیک نماز جماعت مسلمین را در مسجدالاقصی برپا خواهیم کرد.

در ادامه ضمن معرفی هیات داوران از برگزیدگان هربخش با اهدای تندیس و لوح جشنواره تقدیر شد.

محمدرضا ایزدی به پاس راه اندازی هشتگ زندگی سگی صهیونیست ها
مرتضی رواث، محمد هادی نعمتی و امیرپارسا ربیعی برگزیدگان تولیدات صوتی و تصویری
محمدرضا نامگلی، سید هاشم موسوی و کیوان عزتی برگزیدگان رسانه های اینترنتی
حامد مغروری و اکبر تراب پور برگزیدگان بخش طراحی و گرافیک
عبدالله میرصبیری و مصطفی فخاری برندگان بخش پویانمایی
جوایز بخش نرم افزار را آرمین ابراهیمی و غدیر کیانی دریافت کردند.
محمد سجاد عرفانی، سید مجتبی شریعتی و علی زارعی در بخش رویدادهای رقابتی 72 ساعته تقدیر شدند.

گزارش از : مجید معافی
کد خبر: 96994
Share/Save/Bookmark