رونمایی  از نسخه موبایلی ip-media
رونمایی از نسخه موبایلی ip-media
نسخه موبایلی آی پی مدیا و ابر رسانه ملی دربیستمین نمایشگاه الکامپ توسط شرکت " به سیما " رونمایی شد
 
تاريخ : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۶
به گزارش هنرنیوز ، این نسخه امکان استفاده از امکانات ویژه آی پی مدیا برای مخاطبان و کاربران فراهم میکند . برنامه کاربردی آی پی مدیا شامل انتخاب و استفاده از شبکه های تلویزیونی , رادیویی , فیلم ها و موسیقی های منتخب , بازی و سرگرمی , برنامه های ویژه بر روی سامانه گوشی های هوشمند می باشد .

نرم افزار کاربردی آی پی مدیا , در فاز اول اجرایی برای کلیه نسخه هایی که با زبان آندروید نوشته شده اند با استفاده از پسوند .apk” " قابل بهره برداری است و بخوبی سافت کلاینت بر روی سیستم های شخصی و لب تاپ ها اجرا می شود . کاربرانی که از این اپلیکیشن بر روی تبلت های خود نیز می خواهند بهره ببرند, امکان کاربری بهتر و همراه با رزولیشن بالاتر برای شان فراهم است .

برای استفاده از این اپلیکیشن , تنها لازم است هر کاربر ( در هر کجای کشور که به شبکه اینتر نت دسترسی دارد ) نام کاربری و رمز عبور مربوط به خود را در یافت کرده وبرای دانلود این برنامه کاربردی به نشانی : mobile.behseema .com مراجعه کند و سپس عدد (۱) را به سامانه ۲۰۰۰۰۱۸۱ پیامک کرده تا رمزعبور و نام کاربری مختص به خود را دریافت و برای فعال سازی نرم افزار از آن استفاده کنند . کیفیت تصاویر , دسترسی آسان به انواع خدمات رسانه ای , بخشی از ویژگی های این برنامه کاربردی است .
کد خبر: 77337
Share/Save/Bookmark