نمایش و نقد مستند «جایی برای زندگی»
در سالن سینماحقیقت برگزار می‌شود؛
نمایش و نقد مستند «جایی برای زندگی»
عصر فردا (یکشنبه ۳۰ شهریورماه) و در بیستمین برنامه از دوره جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند «جایی برای زندگی» ساخته «محسن استادعلی» به نمایش عمومی درآمده و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
 
تاريخ : شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم مستند که بُرشی از زندگی و مشکلات چند مرد جوان و میانسال در شهر تهران است، از ساعت ۱۷:۳۰ عصر یکشنبه (سی‌اُم شهریورماه ۱۳۹۳) در سالن «سینماحقیقت» این مرکز به نمایش درآمده و سپس با حضور محسن استادعلی (کارگردان)، ناصر صفاریان (منتقد سینما و مجری) و مهرداد فراهانی (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

مستند «جایی برای زندگی» تاکنون برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی مستند از سی و دومین جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین کارگردانی مستند (بلند) و بهترین تدوین از شانزدهمین جشن خانه سینما شده و نامزد بهترین فیلم مستند سی و دومین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم، تصویر و صدا از شانزدهمین جشن خانه سینما نیز بوده است.

از عوامل تولید این فیلم مستند می توان به محسن استادعلی (پژوهشگر، کارگردان و تهیه کننده)، فرهاد طالبی نژاد (تصویر بردار)، شاهین پورداداشی (صدابردار)، بابک حیدری (تدوین)، سیدعلیرضا علویان (طراحی و ترکیب صدا)، سلیم قاسمی (مدیر تولید) و نسرین عبدی (تهیه کننده) اشاره کرد.

گفتنی است: تماشای این فیلم و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن، برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷:۳۰ عصر یکشنبه به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند.
کد خبر: 74763
Share/Save/Bookmark