رسول صدرعاملی «هاشور» را ورق می‌زند
رسول صدرعاملی «هاشور» را ورق می‌زند
رسول صدرعاملی - کارگردان فیلم «دختری با کفش‌های کتانی» و «من ترانه ۱۵ سال دارم» - چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۲ با برنامه «هاشور» مهمان رادیو تهران است.
 
تاريخ : سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۷
به گزراش هنرنیوز؛برنامه «هاشور» به مهمانی اهالی فرهنگ و هنر می‌رود و حاشیه ذهن مخاطبان را هاشور می‌زند. رسول صدرعاملی چهارم و پنجم آذرماه با برنامه هاشور همراه مخاطبان رادیو تهران است.

او در عرصه‌های کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی سینما فعالیت دارد و آثار او توانسته جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی همچون فجر، شیکاگو، لوکارنو، قاهره، فیل طلایی، بریسبان، رنه و... از آن خود کند.

دیشب بابا تو دیدم آیدا، فیلم مستند به نام خاطرات یک خبرنگار، هر شب تنهایی، گلهای داودی و زندگی با چشمان بسته از جمه آثار اوست.

«هاشور» در قالب سری برنامه‌های گفت‌وگو محور قرار دارد و یک روایت مستند را در قالب گفت‌وگو با هر آن کس که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند اعم از صدابردار، خوانندگان و حتی سازندگان ساز را رقم می‌زند. در برنامه «هاشور» با کسانی صحبت می‌شود که کمتر هاشور خورده‌اند و با آنها گفت وگو شده است.

«هاشور» از شبکه رادیویی تهران یک روایت متفاوت از فرهنگ و هنر است که هر شب جز جمعه‌ها از ساعت ۲۲ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.
کد خبر: 85383
Share/Save/Bookmark