تبلیغات نیاز اصلی تولیدکنندگان اسباب‌بازی است
تبلیغات نیاز اصلی تولیدکنندگان اسباب‌بازی است
حمایت معنوی و تبلیغات یکی از گام‌های مهمی است که جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی می‌تواند در راستای توجه به تولیدکنندگان بردارد.
 
تاريخ : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۸
به گزارش هنرنیو ، یک عروسک‌ساز از جشنواره‌ی ملی اسباب‌بازی خواست تا در حوزه‌ی تبلیغات و نمایش آثار هنرمندان در طول سال نیز قدم بردارد.

مژده دانش‌پژوه ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت اخیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: «این حرکت که قطعا وجهه‌ی حمایت از تولیدکنندگان و معرفی آن‌ها را دارد سبب خوشحالی است. به‌ویژه آنکه آثار بومی و ایرانی در آن به نمایش در می‌آید. و متاسفانه نسل کنونی نیز با این هنر آشنا نیستند و ضرورت وجود چنین جشنواره‌ای احساس می‌شد.»

وی ضمن قدردانی از بخش ایده‌های نو این جشنواره که فرصتی است برای ارایه‌ی آثار خلاقه؛ افزود: «گمان می‌کنم کانون می‌تواند از شیوه‌های جدید تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در فعالیت‌هایش از جمله در حوزه ثبت آثار شورای نظارت بر اسباب‌بازی استفاده کند در حال حاضر بسیاری از هنرمندان و فعالان حوزه‌ی کودک و هنرمندان آزاد در جریان فعالیت‌های کانون نیستند.»

این عروسک‌ساز و تصویرگر خاطرنشان کرد که جشنواره اسباب‌بازی می‌تواند نقش خود در حمایت از هنرمندان را در قالب تبلیغات برای آن‌ها عملی کند: «کانون فضای حرفه‌ای و گسترده‌ای دارد که می‌تواند از آن در راستای نمایش و تبلیغ آثار هنرمندان حوزه‌ی کودک و نوجوان استفاده کند. به همین دلیل گمان می‌کنم نقش حمایتی جشنواره‌ی اسباب‌بازی در طول سال بایستی در این راستا تعریف شود.»

به گزارش پانا ، سومین جشنواره ملی اسباب‌بازی از 24 تا 28 مرداد 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
کد خبر: 94969
Share/Save/Bookmark