کارناوال پیروزی مقاومت در غزه؛ امروز از چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان فلسطین تهران
ساعت ۱۸ برگزار می‌شود
کارناوال پیروزی مقاومت در غزه؛ امروز از چهارراه ولیعصر(عج) تا میدان فلسطین تهران
به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز ساعت ۱۸ کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.
 
تاريخ : چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹

به گزارش هنرنیوز، به مناسبت پیروزی مردم و مقاومت فلسطینی در جبهه نظامی و سیاسی بر دشمن صهیونیستی، امروز ساعت ۱۸ کارناوال موتوری و جشن پیروزی در چهارراه ولیعصر برگزار خواهد شد.
بنابر این گزارش، پس از ۵۰ روز ایستادگی بی‌نظیر مردم غزه و نبرد دلاورانه گروه‌های مقاومت با صهیونیست‌ها، مذاکره‌کنندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه بر سر آتش‌بسی نامحدود به توافق رسیدند.
بر اساس گزارش‌ها، این آتش بس که شامل بازگشایی تمامی گذرگاه‌های نوار غزه و اجازه ورود محموله‌های پزشکی، مواد غذایی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای بازسازی زیرساخت‌ها، شبکه‌های آب، برق و تلفن غزه نیز افزایش محدوده ماهیگیری تا شعاع ۱۲ مایلی است.
به همین مناسبت گروهی از فعالان جهان اسلام و دوستداران مقاومت، در اقدامی خودجوش بعد از ظهر امروز چهارشنبه، ساعت ۱۸ در چهارراه ولیعصر اقدام به پخش شیرینی به مناسبت پیروزی مقاومت در غزه خواهند کرد و سپس کارناوال موتوری و ماشینی از همان مکان به سمت میدان فلسطین حرکت خواهد کرد.

کد خبر: 74600
Share/Save/Bookmark