احمد کاوری کارگردان فیلم اصغری شد
«بهشت از جنوب شرقی»
احمد کاوری کارگردان فیلم اصغری شد
ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» خبر داد و گفت: احمد کاوری کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.
 
منبع : سینماپرس
تاريخ : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۰

وی گفت: بازنویسی نهایی فیلمنامه این اثر سینمایی توسط احمد کاوری انجام شد و خود ایشان کارگردانی این فیلم را برعهده خواهند داشت.
اصغری در ادامه افزود: این فیلم قرار است با حمایت بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد روایت سازمان بسیج تولید شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «شور شیرین» در ادامه بیان داشت: از همین هفته با توجه به صدور پروانه ساخت این فیلم سینمایی مقدمات تولید و انتخاب عوامل پشت و جلوی دوربین انجام می شود تا بعد از تعطیلات نوروز فیلمبرداری این فیلم را آغاز کنیم.
اصغری در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم توضیح داد: دو ماه فیلمبرداری برای این اثر سینمایی پیش بینی شده است و قرار است این فیلم در چابهار و سایر شهرهای سیستان و بلوچستان فیلمبرداری شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «او خوب سنگ می زند» توضیح داد: قرار است از نیمه فیلمبرداری تدوین این فیلم سینمایی توسط حسن ایوبی انجام شود و سایر مراحل فنی بعد از اتمام فیلمبرداری انجام خواهد شد.
ابراهیم اصغری در پایان این گفتگو در مورد داستان این فیلم گفت: فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» با محوریت وقایع حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و نگاهی به شهدای وحدت ساخته می شود.
برپایه این گزارش، پیش از این قرار بود جواد اردکانی این فیلم را بسازد که به دلیل مسائلی وی از کارگردانی این اثر سینمایی انصراف داد.
بنابراین گزارش، فیلم های «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس»، «شب حورا» و ... در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

کد خبر: 79650
Share/Save/Bookmark