دعوتِ جشنواره بین المللی سیمرغ از دانشجویان هنرمندِ جهان
دعوتِ جشنواره بین المللی سیمرغ از دانشجویان هنرمندِ جهان
نهمين جشنواره بين المللي سيمرغ (نهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت) از دانشجويان هنرمند جهان، جهت شركت در اين دوره از جشنواره دعوت کرد.
 
تاريخ : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۱
به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی سیمرغ، نهمين دوره از این جشنواره با هدف ارتقاء سطح تعاملات بين المللي خود و ترغيب دانشجويان ساير كشورها به ارائه آثار هنري با موضوع فرهنگ سلامت، به ارسال فراخوان بخش بين الملل به دانشگاه هاي هنر، موسسات هنري بين المللي و جشنواره هاي هنري اقدام کرده است.

از جمله اين مراكز بين المللي معتبر مي توان به دانشگاه هاي ليزبون پرتغال، سوربون فرانسه، استنفورد آمريكا، آكلند نيوزلند و گالري و موسسات هنري بين المللي آمريكا، گریشلوم نیویورک، مدرن آرت هندوستان و .. اشاره كرد.

برگزاركنندگان بدنبال آن هستند تا در اين دوره از جشنواره، با حضور هنرمندان بين المللي و نمايش آثار منتخب آنها در جشنواره، نسبت به تعريف درستي از فرهنگ و انديشه زندگي سالم و اشاعه آن در ميان ساير كشورها از طريق بيان ِهنري اقدام کنند.

جشنواره بین المللی سیمرغ که نامش برگرفته از سیمرغ افسانه‌ای در ادبیات ایران به عنوان مرغ درمانگر و نماد جدید جامعه پزشکی است که در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، بهار ۱۳۹۷در شهر تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: 95670
Share/Save/Bookmark