همه چیز درباره ایدز بیان می شود
در مستند "راز دار "
همه چیز درباره ایدز بیان می شود
مستند راز دار، با موضوع ایدز و محوریت پاسخ به سئوالات درباره چگونگی ابتلا به ایدز و نشانه های آن از شبکه یک پخش می شود.
 
تاريخ : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۲
به گزارش هنر نیو ز، فرزاد توحیدی تهیه کننده و کارگردان مستند "رازدار" گفت: این مستند که روز چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه یک پخش می شود ، یکی ازجامع ترین مستند هایی است که تا کنون درباره ایدز ساخته شده است و سئوالات مردم را در قالبی داستان گونه و مستند بازسازی پاسخ می دهد.

وی افزود: در این مستند یک راننده تاکسی را می بینیم که با مسافرانش که مردم عادی کوچه و بازار هستند درباره ایدز صحبت می کند و آنها هم سئوالات شان را درباره ایدز می پرسند.

توحیدی گفت: ما در این مستند ۲ مرکز "هات لاین " را که بطور شبانه روزی و رایگان به سئوالات مردم درباره ایدز پاسخ می دهد و مرکزی را که بطور رایگان از متقاضیان آزمایش ایدز می گیرد به مردم معرفی می کنیم.
کارگردان مستند راز دار افزود: هم اکنون ۳۰۰ مرکزدر ایران وجود دارد که بطور رایگان به مردمی که مشکوک به ایدز هستند به طور رایگان خدمات پزشکی می دهند اما بسیاری از وجود این مرکز اطلاع ندارند و ما در راز دار این مرکز را معرفی می کنیم.

توحیدی گفت: همچنین در این مستند ۴۰ دقیقه ای اطلاعات غلطی که درباره نحوه ابتلا و دوره پنهان بیماری ایدز در بین مردم وجود دارد اصلاح می شود.

گفتنی است عوامل دست اندرکار این مستند که در گروه مستند شبکه یک و با همکاری وزارت بهداشت و درمان تهیه شده است، عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: فرزاد توحیدی، تصویر بردار: رضا ثامنی ، صدابردار : شاهین پور داداشی ، تدوین : محمد علی حیدری و محمد علی پور، محقق و نویسنده: فرزاد توحیدی
کد خبر: 77536
Share/Save/Bookmark