شبی یک فیلم سینمایی در نمایشگاه قرآن ببینید
شبی یک فیلم سینمایی در نمایشگاه قرآن ببینید
بازدید کنندگان از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می توانند تا 19 خردادماه هر شب در دو سانس به تماشای 9 فیلم سینمایی بنشینند.
 
تاريخ : شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
به گزارش هنرنیوز و به نقل از ایرنا از بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم فیلم های سینمایی مسافران بهشت، و اینک خدا، سر به مهر، زمانی برای شکفتن، رنگ خدا، ملک سلیمان، آفتاب مهتاب زمین، گهواره ای برای مادر و استشهادی برای خدا تا ١٩ خردادماه در نوبت های مختلف برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به نمایش در می آید و مخاطبان می توانند هر شب در دو سانس به نظاره این فیلم ها بنشینند.

نخستین سانس نمایش فیلم های سینمایی از ساعت ١٨:٣٠ آغاز می شود و تا ساعت ٢٠ ادامه دارد و سانس دوم نیز از ساعت ٢١:٣٠ تا ٢٣ میزبان سینما دوستان در نمایشگاه قرآن خواهد بود.

براساس این گزارش فیلم و اینک خدا امروز پخش می شود، فیلم سینمایی سر به مهر شامگاه ١٣ خردادماه به نمایش در می آید و فیلم سینمایی زمانی برای شکفتن در شامگاه ١٤ خردادماه برای بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن به نمایش گذاشته می شود.

فیلم سینمایی رنگ خدا ١٥ خردادماه در دو سانس برای بازدیدکنندگان به نمایش در می آید و فیلم سینمایی ملک سلیمان در ١٦ خردادماه پخش می شود.

فیلم های آفتاب مهتاب زمین، گهواره ای برای مادر و استشهادی برای خدا به ترتیب در روزهای ١٧ تا ١٩ خردادماه در نمایشگاه قرآن به نمایش درمی آید و بازدیدکنندگان می توانند در دو سانس به نظاره این فیلم ها بنشینند.

21 هزار پایان نامه قرآنی در نمایشگاه قرآن ارائه شد

کمیته بانوان با محوریت زن و خانواده در پنج بخش اصلی فعالیت های خود را سامان بخشیده که در بخش گنجینه نور، ٢١ هزار پایان نامه قرآنی عرضه و نمایش داده شده است.

این پایان نامه و پژوهش های قرآنی به صورت دیجیتال در ایستگاه های مطالعاتی مختلف در بخش های مختلف نماشگاه قرآن در دسترس مخاطبان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

این پایان نامه ها از طریق 6 ایستگاه مطالعاتی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد و افراد برای تنظیم مقاله و پایان نامه خود می توانند به این قسمت مراجعه کنند و از این عنوان پایان نامه هایی که توسط موسسه امام رضا (ع) جمع آوری شده استفاده کنند.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

برای رفاه حال بازدیدکنندگان از نمایشگاه ساعات مترو یک ساعت افزایش یافته و علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات فعالیت نمایشگاه با تلفن‌های گویای ٨٨٤٩٦٣٩٣، ٨٨٤٩٦٣٩٥ و ٨٨٤٩٦٣٩٧ تماس بگیرند.
کد خبر: 94546
Share/Save/Bookmark